Wednesday, 1 June 2016

Orang Kaya dan Perangai Kampung?


Makan durian dkt airport.
Claim orang kampung.


Bangkitlah orang kampung sekalian, 
kita lawan.
Kita jangan terima perangai bandor yang cenggini.


Ini bukan orang kampung.
Ini adalah rusa masuk kampung.



p/s: tunjuk la perangai tak semenggah ko tu dkt airport Heathrow, cer tryyyyyy!!!

Photobucket

4 comments:

Mak Piah said...

Dia merasa dia humble dengan duduk di lantai menikmati derian. Keji sgt bukak tapak makan deryan di tgh tgh erpot.

It might smell heaven to him and his entourage but it can hell to the rest.

Humble tak kena.

monstorious wife said...

kannn? aku yg asal kampung dan semeken pun xde buat perangai makan durian kat airport. dah x reti2 nak sabo makan kat rumah??

Sir Pök Déng said...

In this context, 'kampung' is not where you come from. It is a state of mind.

Makji Esah said...

Lawan kita lawannn..bagi nama busyuk kat orang kamfung educated macam ai nehhh

Related Posts with Thumbnails