Monday, 27 July 2015

Promoter Berani Mati

Ganas gile tajuk kan, amekkaw!




Dulu saya pun pernah kena gak.

Saya kena dengan bini kawan saya.


Dia kata badan saya gemoks, masa tu berat dalam range 52-55kg.


Kalau masa tu gemok, taktau la sekarang ni apa, :p


Anyway dia hantar msg dkt Friendster, 
"eh taknak coba pakai korset bla bla ke, badan dah gemok kot".


Saya jawab
"Laki saya tak suka yg kurus-kurus, dia suka yang sedap2 jewwww"



Senyap terus.




Photobucket

2 comments:

aliaaroslan said...

saya suka jawapan yang akak kasi kat orang tu. biar padan muka dia.

haffis ujir said...

Lain kali promote kat org tu pil kasik bijak.. ckp kat die " otak tu dh sengal sgt tu"

Related Posts with Thumbnails