Monday, 8 June 2015

Kau Bodoh


Dulu masa kecik2, ko cakap orang bodoh, mak ko dengar, lalu merasalah kau "air tangan" ibu.


Tapi sekarang kau bukak facebook, 
kau tgk sana sini orang cakap orang ni bodoh, orang tu bangang
tu belum baca komen dengan blog/instagram/forum etc, 
memang lagi power lah.



A cakap B bangang, 
B cakap C biol, 
C cakap A selenga tahap cipan




Sekarang, 
sapa yang pandai?



p/s: orang putih tak sensitif kencing atas gunung, kita pun tak sensitif gak, kenapa kau share gambar bebudak yang meninggal atas gunung tu hoii, kau tak pikir  perasan mak bapak dia ke?

Photobucket

4 comments:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Mak Piah said...

Tengok tajuk je saya dah gelakkkkk.. kipidap!!!

Saya menunggu entri seterusnya yaaa.
X mp

Mak Piah said...

Tengok tajuk je saya dah gelakkkkk.. kipidap!!!

Saya menunggu entri seterusnya yaaa.
X mp

Mak Piah said...

Tengok tajuk je saya dah gelakkkkk.. kipidap!!!

Saya menunggu entri seterusnya yaaa.
X mp

Related Posts with Thumbnails