Wednesday, 24 July 2013

Benang

The weirdest question ever from Yaya:


What is the colour of the thread the doctor will be using to sew, when he take out the baby from your tummy?


Speechless mak eh.



Tapi nasib baik dia tanya colour benang je. 



Kalu dia tanya jahit sembat ke mata lalat ke, pitaaaaammmm. 


6 comments:

AiTotYati Mat said...

Yaya ni always think out of the box la..

bijak betul

Noni said...

aiseh...tetiba jek. anak dapat baby dah ke yaya? ;P

Fazira said...

seriously? hahahah
dia macam kak mimah lah..
suka tanya benda pelik2..
tapi macam mana dia tahu kena sew bila dah keluar baby?

yaya... aunty pun tak tahu kena sew sampailah skrg..

AGAS said...

kan beruntung dapat anak cerdik. Tahniah!! I beranak belah perut 4 kali, benang cam colour light silver gitu, tali tangsi orang kata. Yang buat tali kail tuh. My 2 cents answer. simpan lagi tali tu

CikSengal said...

sembat susup kemas sikit.. hehehe..

Ribbon Circus said...

aku lagilah .pakai stapler je he he tapi mmg betul pun pakai stapler..

Related Posts with Thumbnails