Sunday, 3 March 2013

Perkara Kurang Cerdik yang Pernah Dibuat #5

Masa saya kecik-kecik, saya selalu pikir muka saya mcm budak lelaki.
Takda ciri-ciri pompuan. 


So bila saya membesar, saya suka pakai jeans/seluar.
Muka adalah macam naharom kalau disuruh pakai baju kurung.
Saya rasa tak sesuai pakai mcm pompuan.


At one point, masa nak g raya, aruah abah suruh pakai lipstick, sbb muka mcm %&^*&^*$.


Disebabkan kena g ngaji pakai baju kurung.
Dan saya rasa mcm mahu rebel.
Saya pakai baju kurung (minus kainnya) dgn track suit, naik beskal pegi ngaji.
Huduhs gila kot.
Jalan-jalan pun pakai cenggitu.

Kira ganas abis la kau kannnn pakai baju kurung dgn seluar.
Maklumlah tak mampu beli baju sendiri masa darjah enam T_______T.


Walaupun perasan ganas, saya tetap kena sep (pass) pada orang masa main zero-point, katik la katakan.


Ganas lah sgtttt!

Yang benar,
Shahrizal-Jalil-minus-the-scarf
Mim




5 comments:

Tijah said...

Haiiii!!!!

DeLancrettLurpak said...

Kak Tijah dear,

xoxoxoxo!

Amin A. R said...

kawan mengaji saya pun ada pakai macam tu..baju kurung dengan seluar track....ostajah suruh balik pakai dengan kain baru datang...hoho...hebat tak ostajah tu...

Kniedaz said...

Skang bagi si kembar ni pakai baju kurung ngan seluar...sebab. ..Kain tak muat...heehe

makcikkantin said...

Brutal jugak ya dll.....ni mesti budak lelaki semua takut ni

Related Posts with Thumbnails