Wednesday, 20 February 2013

Lunch Saya

Melazatkan.
Ni menu standard saya di waktu tghari kalau makan di Pinang Bistro depan UNIMAS.
Keli XL goreng, labu lemak and terung berlado.

Disulami dengan air barli suam, jumlah perbelanjaan adalah RM8.
Fullamak K.Mimi (K.Mimi dlm pantang ye uols), sodapp ehhhh.
Jap g nak beli eskrem pulak. :P.

Asik cerita meraban je kan, sekali sekala nak la share apa yg saya belasah tadi, hehe.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

15 comments:

Kniedaz said...

Lauk kegemaran akak tu..yum yum

DeLancrettLurpak said...

Kniedaz,

Sedap kan kak, slurpss!!!

Amin A. R said...

keli xl....nyum3

NenetPenne (NP) said...

i love the food minus the keli...

Daddy Ziyyad said...

portion carbo nya kecil..bagus...cuma labu tu, berlemak...hahahaha

Tijah said...

fuyohhh ikan sampai tekeluar pinggan. sodap tuhhh!

littlelittleworld said...

alamak sedap gile!!!! one of my fav nih!

DeLancrettLurpak said...

Amin A. R,

besar gile, puas hati makan.. hehe

DeLancrettLurpak said...

NenetPenne (NP),

U tak makan keli eh nenet? takpe, banyak lagi ikan lain yg sodap

DeLancrettLurpak said...

Daddy Ziyyad,

saya pun jarang makan labu, sebab org tua kata banyak angin..

saya takut angin shopping saya menyerang, kehkehkeh

DeLancrettLurpak said...

Tijah,

Tu pasal namo eh Keli XL.. kot Keli XS tu bosa ikan bilis la kot, wakaka!

DeLancrettLurpak said...

littlelittleworld ,

kan kan? sodap menjilat jari, nyums!

Real Life in Malaysia said...

terung goreng berlada tambah, labu cukup ... keli tak mau terima kasih :)

makcikkantin said...

makcik pun suka keli goreng ni....tak pernah miss kalau jumpa

Nur Hafiza Rahsid said...

Pinang ni bestt dan murah. Iols sukaa! hehe

Related Posts with Thumbnails