Wednesday, 27 February 2013

Dilemma Pemerutan


Bilik saya diopis adalah dihujung tanjung. 
Sekiranya saya hendak kemana-mana, hatta ke tempat printer pun, saya terpaksa melalui depan bilik orang2 hebat.
Kalau nak pegi ke printer area, takpelah kan, nampaklah saya buat kerja bersungguh-sungguh, mungkin mereka akan calonkan saya sebagai pekerja berkaliber takpun pekerja yg suka menghabiskan dakwat printer, erk!


Tapi kalau nak pegi ke pusat pemerutan, saya terpaksa bawak sabun-picit saya ke pusat pemerutan.

Terpaksa la saya melalui depan bilik2 orang hebat, lalu lagi satu koridor yg panjang dimana ada satu lagi opis di sebelah kiri dan satu bilik mesyuarat sebelum sampai ke pusat pemerutan. 
Buatnya semua orang keluar dari bilik2 itu, 
makanya semua orang tahu saya nak pegi memerut.



Nanti diorg tgk saya sambil senyum sinis
dan berkata "nak memerut letttewwww!!!"




Saya maluuuuuu!


p/s: tlg la letak sabun dkt dlm pusat pemerutan, tidak hygiene ok tak basuh tangan sebelum keluar toilet, isk!



Photobucket

7 comments:

Dr Singa said...

maknanya...
orang lain kat opis tu tak basuh tanganlah selepas memerut...?

DeLancrettLurpak said...

Ibusinga,

Kawan saya di level yg lain dimana bilik mereka berdekatan dgn toilet, semuanya bawak sabun masing2. Tapi bilik mereka dkt gila kot, takyah lalu bilik mesyuarat segala...

Noni said...

Kehkehkehkeh... nak memerut pun ada dilemma eh? hehehehe... kat sini pun diorang tinggal jek sabun tu kat toilet.

Kazaztan Team said...

sebegitu jauh pusat pemerutan...sempatkah?

Kniedaz said...

dekat2 dengan tempat pemerutan takde tempat nak letak ke?

Amin A. R said...

betul2..saya pernah rasa situasi yang sama..sebelum keluar tandas kena usha line dulu ramai orang ke tidak....eh, malu tau nak memerut ni!

Liasari said...

hahaha sangat tak cool usung sabun ke hulu ke hilir... emmm kena mula kumpul sabun percuma dari hotel. at least bath gel dlm botol kecil, atau soap bar nya nipis kempeng.
Atau, pakai jaket berkocek boleh sumbat dalam kocek je... hehehe

Related Posts with Thumbnails