Tuesday, 22 January 2013

Perkara Kurang Cerdik yang Pernah Dibuat #3

Dirinya bersaiz atas 40 dan bawah 42 (size baju kurung/kebaya kan mcm gini kan?)
Konfiden gila tahap keyakinan melampaui batas, mintak size 40 untuk baju-kurung-moden-bling-bling-bila-pakai-rasa-wow.
Tang sarung mmg senang.
Bukak zip sebelah kiri.
Masukkk, senang je, walaupun lengan mcm ahli gusti lengan *matiklahhh*


Tapi sampai  pinggang je la.
Lepas tu tak leh nak dipaksa dah wehhh, kang koyak pulak chiffon ittew.

Nak bukak balik la kan, eh apsal tak leh buat mcm gaya nak bukak tshirt, eh apsal ni.
Alamak!
Takut la koyak.
Humang aiii, seksa bona.
Keluar segala peluh metrosexual, pffttt!!!
Akhirnya terkeluar jugak dari sarung nangka tadi (kau dah tak dpt beli, kau ckp la sarung nangka khennn).

Pergi dkt adik tukang jual, muka sengeh2 ckp "tak muat lewww".
Malu lettewwww.
Lain kali amik je la size 44, hewhewhew.

Kehkehkeh.
Pengalaman 3 hari lepas di Hopoh, hehehe.
Photobucket

9 comments:

afendi ariff said...

renti2kan la mkn byk2 tu...
ahahhahahhaa....

Daddy Ziyyad said...

wakakakaka..lain kali cover sikit..cakap kat adik tukang jual " tak minat la design dia"...hahaha

Irfa said...

eh sama size la kita.42 juga ;)
bila la nak pakai size angka 3 nih

NenetPenne (NP) said...

jangan cakap tak muat tapi cakaplah i kurang berkenan laa corak kain tu..ha ha ha

kucingorengemok said...

size is just a number... falsafah, hihi

Mak Piah said...

siri kesukaan MP dah muncul kembali. syabas!

X X X

Dr Singa said...

44 kang gedobosh sangat!!

makcikkantin said...

hahaha....40..42...44 tu hanyalah nombor biasa.....38..36 tu dah jadi luarbiasa....redha je

Kniedaz said...

hehehe....takboleh nak gelak sebab diri ini pun kekadang camtu jugaks...perasan 40 (42 i muat taww...)

Related Posts with Thumbnails