Monday, 7 January 2013

Eyebag




Focus kpd eyebag.
Eyebag pun nak ikut jejak langkah perut, benci taww!

10 comments:

bujal X said...

masalahnya? terlebih ke terkurang tidur?

Kniedaz said...

huhu...saya pun tengah risau perut makin maju..camna tu..time makan tak ingat huhuhu

Mak Piah said...

propotionate aah tu. Ok jek.

Budak pakai pejama gi sekolah tu suka tak gi sekolah baru dia?

FaRaHdEe said...

mimah, x cukup tido sbb ngemas rumah baru ke? leh terasa bahang kepenatan nye, huhu...

blu4sky said...

DLL,
time to go to spa...

DeLancrettLurpak said...

Bujal,

masalahnya adalah kurang rehat..ponek acik!

DeLancrettLurpak said...

Kniedaz,

Tu lah kan, kalau dah kelaparan tu, mmg mcm kena rasuk je, hahahaha

DeLancrettLurpak said...

Mak Piah,

Ye ke MP, mcm tak je, pelik pulak saya tgk muka saya dgn eyebag mcm gituh.

Nanti kite citer pasal yaya sekolah eh.

DeLancrettLurpak said...

FaRaHdEe,

lengkap segalanya Farah, penat mengemas, penat keje opis, penattt, tolongg!!!

DeLancrettLurpak said...

blu4sky,


indeed dear. tapi celah mana nye nak pegi, huwaaa!!! busy gilosss

Related Posts with Thumbnails