Saturday, 29 December 2012

Tak Nak Dah Saya

Umum tahu yang (kalau kak senah taktau, it's your lost, matiklahhhh), saya adalah suka pegi memanjakan diri di tempat urut/spa, lelebih lagi kalau promo/discount yg tidak dpt ditolak, puas saya tolak, tapi jari saya pantas menekan button "request for TAC number", khennnn.

Lagi 2-3 bulan sebelum saya balik Malaysia, saya dah start join Groupon Malaysia, so saya jumpa la satu promo massage+facial di Borneo Odessey Spa di Grand Margherita Hotel Kuching, RM58 je uols for a total of 2 hours. Sebelum ni saya pernah coba service massage diorg di branch mereka di Damai Beach Resort and juga di Grand Margherita ni. Kedua-dua previous experiences ni saya ambik pakej yg takda discount, agak mahal gaklah, tapi dah nafsu mengatasi segalanya khennnn. Tapi service mmg tip top!

So saya expect the same thing la utk this time punya massage+ facial. Tidaklah sama uols! Saya sampai tepat 5pm. Diorg suruh saya duduk tunggu dulu, fine, 10 mins saya tunggu ok kt kwsn menunggu, padahal takde pun customer lain. Dah genap 10mins, saya bgn tayang muka saya dkt dpn opis dia. Lepas 5mins barulah ada org suruh saya masuk bilik, and suruh buat benda mcm biasa, bukak baju, and meneriap. Urut? Okla, lega la sakit kepala saya. Biasanya mmg saya akan tertido kalu diurut, kali ni mmg tak, sebab agak sakit saya diurut. Facial pun mcm nak tak nak je dibuat, setakat basuh2 je muka, tempek apa ke bende ntah, chehhh!

Dahla start lambat, tapi habis mmg cun-cun kul 7pm. In btween tu, dia kata dia nak prepare bahn facial for 5 mins, lama ok, bukan 5 mins. Dah abis tu takda pun tanya OK ke, sakit ke, dia ckp dah abis dah, mmg rasa unwelcome tau.

Apakah silapnya? Sebab guna pakej murah lalu service pun ala-ala je. Bukanke company guna groupon startegy ni utk tarik ramai customer? Tak rasa tertarik ok! Rasa taknak pegi lagi ok!

Yg benar, customer yg kegeraman

4 comments:

Real Life in Malaysia said...

masuk keje ... dah mule sakit kepale ye ... jangan stress stress okay ...

assalamualaikum :)



Madam Sooyaree said...

Kekadang memang camtu, sama la kalau sign package. Menyampah ai

AiTotYati Mat said...

So far kt mlk yg aku dh try mmg service hampeh if thru groupun. Lps tu ade hati nk promote suh sign up amik pakej. Ade sekali tu waktu aku tgh dimassage, boleh pulak staff yg lain msk dlm bilik tu sembang dgn si tukang urut. Mmg xde ketenangan langsung. Bajet nk tidur tp haremmmm

makcikkantin said...

selalu dapat email abt groupon tp belum pernah cuba apa2 lagi....happy new year

Related Posts with Thumbnails