Friday, 21 December 2012

Riak Lettewwww


Macam-macam teknik la kan nak kasik tau org kita ada something, macamlah orang lain takde khennnn. Tapi saje la nak kata " aku ada, ko pun mesti ada, tapi aku suke je share semua benda dgn public". 


Menurut gambar didlm entry ini, apakah yg hendak diriakkan oleh saya? 

1) yaya masuk tadika?
2) MIL saya bagi saya periuk yg beliau beli dkt main bazaar kuching? MIL korang ade keww?
3) high pressure water jet yg kami redeem dari credit card?
4) bag opis saya ada isi, so maksudnya saya rajin berkerja?
5) tv table tu cap lorenzo, tapi mcm la korang nampak tag lorenzo khen?

atau
6) rumah MIL saya ada langsir cantek?


atau saya buat entry ni guna ipad-kecik?



apa-apa pun, ada aku kesah ke nyah heyyyyyy

12 comments:

Noni said...

ok, fine. Guna ipad kecik tu sedikit riak. Hehehehehe... (org dengki takde ipad-kehkehkeh)

CS said...

DLL
So keputusan muktamadnya camana? Dibenarkan riak ke tak? harharhar...

DeLancrettLurpak said...

Noni,

Hehe, bukanlah saya yg beli wahai Noni. Itu hadiah birthday saya lah, hehehe.

DeLancrettLurpak said...

CikSom dear,

Bolehlah sikit2, kang rasa tak tenteram la pulak jiwa dan raga sebab tak menunjuk2, hahahahhaha.

Kniedaz said...

saya rasa semua di atas tu yang sis nak tunjuk..keh keh...takpela..tunjuk dalam blog pun takpe...

Real Life in Malaysia said...

orang sebenar riak tak lah perasan die tu riak ...

... :)

Fina said...

Wewit..kacak na beg kerja ya...cobalah borong byk2 bag masa di hengland dolok n jual balit ctok...

Dr lurpak anta yaya g krista rah bdc ya ka?

sarukman said...

saya tahu,
awak nak menujuk balsem w/o penutup kat atas kota gituh

DeLancrettLurpak said...

ni namanya sarcasm tak jadik, hahahaha

DeLancrettLurpak said...

u got me! hehehe

DeLancrettLurpak said...

hehe, kmk gago bershopping kei dirik dimpun jak, sikda modal pusing, hehe

kmk hantar yaya ke krista taman centurion, depan rumah kmk

DeLancrettLurpak said...

menar juakkkkk! ya lah tujuan tekkk...

Related Posts with Thumbnails