Friday, 7 December 2012

Jojo Moyes- Me Before You

Penyakit saya adalah setiap kali terasa nak beli buku, saya akan pegi dkt bestselling section, baca synopsis seround dua, kalu berkenan, terus amik dan bayar. Dan inilah terjadi terhadap buku ni. Saya belasah main beli saja. Ni bukan chenta biasa, takdo do omak rindu bagai, tapi sedih ok, menitik airmataku.

Keje tak sampat buat, buku abis lak baca. Hehe. Eh tapi saya dah start dlm 2 weeks buku ni, baca sikit2. Cun la pulak khen, abis baca je, boss Hengland remind suruh submit paper, baik boss!!!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 comments:

blu4sky said...

Books is one tempation that i always can resist..bley gigih nak abiskan 1 buku in a day..baca sampai 2-3 pg pastu besok nak gi opis jd mcm zombie..hahaha

Real Life in Malaysia said...

meh cube ...

1. me before you ... bongih gogham menyampah pokok kek den lah kekdah bunyi eh tu ... po lak nangih lak ...

or

2. me before you ... putting me before yourself ... an acknowledgement of your love, affection and sacrifices ... ni memang naghihlah ghaso eh ... kalau me baghu sodar ... he he

3. ... buleh yo di gugle ... but this is more interesting ...

... :)

captainlukman said...

buku mek boleh kira baca dgn jari tgan, sebelah tangan saja...ok tengskayu hehehe

DeLancrettLurpak said...

blu4sky,

I kalau buat mcm u, nescaya kesannya adalah migraine 2-3 hari, dolu2 bolehlah kot..

DeLancrettLurpak said...

Real Life in Malaysia,

Osah sodih cenghito ni.. kalu ado maso, silolah baco...

DeLancrettLurpak said...

captainlukman,

aku kalau tak makan, tak shopping, aku baca buku.. hehehe..

Related Posts with Thumbnails