Saturday, 10 November 2012

Post-Viva Celebration Dinner


Saya baru balik daripada dinner dengan rakan-rakan Bristol, diorg dgn baik hatinya organize Post-Viva Celebration Dinner utk saya dan Dr Fizee di 4500 Miles from Delhi. Dr Fizee viva two weeks before saya viva.

Oleh kerana saya sgtlah mengidam nak membaking, saya pun suka hatinya baking Red Velvet Cupcakes. Kena gak baking tau, sebab hari esok dah nak packing dah mixer ku itu. Bagi yg bertanya pasal resepi cupcakes, saya guna resepi yang ini which is resepi yg lain dari resepi red velvet cake yg ada dlm blog ini.

Dpt 18 ketol, jadiklah.

Saya suka cupcake iniiii!!!

Saya dan Dr Fizee.

Saya bersama hadiah dari warga Bristol, terima kasih uols! 

Bersama kad, dah lama OK tak dpt card, hahaha.

Mereka yang hadir, thanks for coming, sgt terharu, awwww!


Dan terima kasih yg tak terhingga kepada organizer event ini iaitu Kak Anis dan Farah.
Cath Kidston, tlg la amik diorg ni jadik model, tlg la!


Gambar adalah dicilok dari FB farah, thanks Farah.
Photobucket

8 comments:

sarukman said...

mana hadiah dari suami awak? apasal tak belog?

FaRaHdEe said...

hahaha... mimah, pantas, tuntas! i loike! awww... of course, you're part of us, no doubt about it ;) it was our pleasure. terima kasih la sangat2 bawak RV cupcake, macam tau2 je kami akan merinduinyeeeeeee..... uhuk2...

Liasari said...

Congrats Dr! All ur hard work pays... so sweet the card and notes ;-)

Real Life in Malaysia said...

Syukur for good kind friends ...

Tahniah jam bergemerlapan ... :)

Salam ...

DeLancrettLurpak said...

Sarukman,

Husband saya tak bagi hadiah material mcm gini, dia bagi hadiah aura kehebatan tanpa maksima.. kau ado?

DeLancrettLurpak said...

Farah,

Thanks again for organizing this. Nanti kita minum kopi sama before saya balik for good, ok? sobs sobs

DeLancrettLurpak said...

Liasari,

Thanks :).
Kan? Diorg ni generous sgt, hehehe

DeLancrettLurpak said...

Real Life in Malaysia,

Syukur sgt ada org ingat kat kita, itu yg penting, kaann?

Related Posts with Thumbnails