Thursday, 11 October 2012

Tangle

Sedangkan rambut yang lurus pun ada tangle, apatah lagi rambut yg curly.

Tapi kalau rambut tangle, boleh guna tangle hair brush dengan syarat, hati mesti tabah nak berus rambut la.
Tapi kalau hati kurang tabah, potonglah saja jawapannya.


Tangle rambut mmg simple jalan penyelesaiannya.


"Tangle" dlm hubungan manusia adalah yang susah juga nak diubat.
Tambah2 lagi kalau ada banyak akibatnya.



Hidup sapa yg tak ada "tangle" khenn?
Kalau dia bajet dirinya baik, orang tak mengata dia, mungkin dia masih lagi bayi, sesuci kain putih.


Eh, tetiba terimagine "tangle" cendol macha dkt Jasin.
Aaahhhhhh, saya nakkkkkk....
Photobucket

6 comments:

Dr Singa said...

bulu tangan macha ada tangle tak!!?

Noni said...

Eh kak. cendol macha dekat jasin? yang kat depan farmasi tu ke?

fika79 said...

bayi pun ada org dah mengata..hahahah...tetiba aku buntu apakah tangle itu.

DeLancrettLurpak said...

Ibusinga,

aaaaa...geli la pulak kannnn

DeLancrettLurpak said...

Noni,

A'ah, yang depan farmasi Samudera (betol ke nama farmasi ni? entahlah), tepi parking lot.. sedap wehhhh

DeLancrettLurpak said...

Fika79,

kekusutan gituuhhhh..
kesian la baby yg dikata tu, tak dpt menyambung utk mengumpat, hahahah

Related Posts with Thumbnails