Wednesday, 31 October 2012

I need my appetite back!

Tuna salad, itulah tajuk lunch saya selepas viva tadi. Tak abis ok, which is weird.

Ya, sudah lega. Yang nak tanya, susah kew viva tadi? Susahhhhh gilaaaaaaa.
Alhamdulillah, mimpi ngeri sudah berakhir, ko bagi Hermes free pun aku tak nak ulang balik ok PhD ni, nightmare!

I think T-Bag and Abg Sabri will bring me to Tinseltown after this, so I need my appetite nowwww!

Sent from my BlackBerry smartphone from Virgin Media

18 comments:

azieazah said...

Wahhh mesti selera tengah membuak sekarang nih!

Nor Azlina Yusof said...

Tahniah cik lurpak. Pas ni dr sudah. Hehehe

Ayu said...

Alhamdulillah sudah lega. Yg penting dah habis azab. Aku doakan keputusan yg terbaik utk ko. Dah2 enjoy your dinner jgn nk menung2 pulak tgk steak :)

fiziskandarz said...

Congratulations Dr Mimah!!!! Mari mari mari kita berenjoy sakan joget lambak ewaahhh :D

DeLancrettLurpak said...

Kak Azie,

Takde selera sgt.. terkejut kot, hehe

DeLancrettLurpak said...

Azlina,

Tq, mcm mimpi pulak khennn

DeLancrettLurpak said...

Ayu,

Masa external examiner ckp aku pass PhD tu, muka aku sgtlah blur, hahaha

DeLancrettLurpak said...

DR fiziskandarz,

aku tgh menari zapin pastu selang seli dgn hip hop. wakakaka!

blu4sky said...

Congrats Dr. DLL,

insyallah semua akan berjalan dengan lancar termasuk lerr selera makan.. don't worry...kambing bakar golek-golek for the celebration..heheheh

Noni said...

Congrates kak! lega sudah beban yg digalas selama 4 tahun.

Melissa Imran said...

Tahniah Dr Kak Mimah!!! :)

Effa Ash said...

alhamdulillah and subhanallah..tahniah mim..kmk indah gik lega tek nak hahahaha..lepas tok kitak ada lesen berik tazkirah ngn kmk yang lum pegi phd tok hehehe

zdiana said...

Alhamdulillah.. Dah selesai viva.. Mesti berdebar memula tu la...

DeLancrettLurpak said...

blu4sky,

tetiba lepas abis viva bagai ni, rasa takut pulak nak makan benda berkolesterol, mungkin terasa diri ini sudah tua gamaknya, heheh..

Thanks :)

DeLancrettLurpak said...

Noni,

Thanks.. Lega sangatttt

DeLancrettLurpak said...

Dr Farrah Melissa,

Thanks uols!

DeLancrettLurpak said...

Effa Ash,

Kmk sik mok merik tazkirah, kmk suruh pikir masak2 and prepare lok dirik.. hehehhe..

Thanks Fa..

DeLancrettLurpak said...

ZDiana,

Bukan setakat berdebar, mmg lancar sungguh sistem pencernaan, hehehe

Related Posts with Thumbnails