Sunday, 2 September 2012

Kaya Sangat Tak Tahan

Kan? Ikan keli bersambal, telur asin, kobis goreng sikit, and kuah kari kepala ikan, kuah je ok! £9.50. Darablah dengan lima. Kalau yg dah biasa melabur duit kat sini, tengok pinggan dan tray, tau dah makan dkt mana kan. Verdict: kuah kari kepala ikan and telur asin je nyaman di tekak saya.


Sent from my BlackBerry smartphone from Virgin Media

10 comments:

blu4sky said...

nasib bk darab 5..klu darab 7 mcm kitorang dulu...sure gigih jilat pinggan..hahaha

MuhdJijiee said...

Tak mampu lah. Mahal

aliaaroslan said...

terus rasa nak makan sambal ikan keli... selamat shopping kak :)

bukankosong said...

bukan senang nak dapat

nak wat cam ana

PUTUBAMBU said...

sedapnya nampak keli tu...

DeLancrettLurpak said...

blu4sky,

kalau darab 7, dah lama dah kami gigit dan telan kulit telur asin tu, kahkahkah...

DeLancrettLurpak said...

MuhdJijie,

Apo nak buek, kalau nak makan, takyah la darab, buat taktau je, hehehe

DeLancrettLurpak said...

Aliaa,

Buat sendiri lagi sedap Aliaa, hampes betol!

DeLancrettLurpak said...

Bukankosong,

nak buat mcm ana--> apakah maksudmu?

DeLancrettLurpak said...

Kak Putu,

Nampak je sedap, isk!!!

Related Posts with Thumbnails