Thursday, 30 August 2012

NoodleBot


"NoodleBots" make a specific type of Chinese noodles called dao xiao mian. It’s a main course that originated in Shanxi Province and is now popular throughout China.

Kalau sekali pandang mcm ultraman tgh masak, kahkahkah.

Sapa nak beli? Harga tak sampai RM10k pung.
Korang buleh pilih jenis robot sekali, ada Pinocchio, Pigsy and etc.
Kan? Creative gile.
I don't need this robot.
I need robot pelipat dan penggosok kain baju.
Hehe.

Photobucket

4 comments:

blu4sky said...

hahaha..ultraman dah bertukar jadi tukang masak..i pun nak robot tukar lipat kain dan gosok baju.. sbb kain baju ni paling cepat membiak.. tensi gue

DeLancrettLurpak said...

blu4sky,

what is it with men kan? asik2 la tukau baju, hishh!

*tetiba marah orang laki, hahahah*

azieazah said...

Kalu robot tu bleh jadi tukang urut kaki dan urut belakang, I nakkkkk...!!

DeLancrettLurpak said...

Kak Azie,

Lepas urut tu, tetiba robot tu hidang pisang goreng dgn teh o panas, perhhh! terbaek!


hehehehe

Related Posts with Thumbnails