Wednesday, 8 August 2012

Jangan Tenung Lama-Lama

Mee hailam

Karipap sardin pujaan kami sekeluarga, fine, Yaya suka pastry nye aje...

Pavlova

5 saat je tengok tau... Hehehe



Sent from my BlackBerry smartphone from Virgin Media

8 comments:

-gedek! said...

lima saat untu satu gambar ke, lima saat untuk ketiga-tiga gambar?

doc said...

ok ..
dah..

Fazira said...

eeeeeeeeeee....
pergi bristoll tak penah pun rasa pavlova kak mimah..

nakkkk rasa... huhuhu.. hheheheh

Daddy Ziyyad said...

karipap kalau inti sardin mmg terbaik kan..buat sendiri lah tapi..kalau beli kat bazar, mengecewakan!

DeLancrettLurpak said...

Uncle Gedek,


Tepuklah mulut, tanyalah air liur, kot tak menjejes, 5jam pun takpe, heheheh

DeLancrettLurpak said...

Ibusinga,

Bagus ibusinga, sgt mengikut arahan tauuuuu

DeLancrettLurpak said...

Fazira,

Kena tunggu kamu dtg Kuching la jawabnye, hehehe

DeLancrettLurpak said...

Daddy Ziyyad,


tu la, kalau yg beli ni kadang2 tak pedas langsung, potong stim je, hehehe

Related Posts with Thumbnails