Tuesday, 17 July 2012

Discovery

Saya melompat keluar dari jamban.
Saya jerit "Eurekaaa!!!"
Saya kagum dengan diri sendiri.
Hebat sungguh penemuan saya.


Saya baru perasan.
Bukan, saya tak perasan cute pung tapi perasan ohsem jew.
Saya baru perasan yang 


wasabi


sama rasanya dengan


mustard

Effect kehangatan yang sama.
Tapi lom cuba lagi la makan sausage dgn wasabi and makan salmon nigiri dengan mustard.
Tak sanggup la pulak kannn.
Hehehe.



Saya tahu kamu kata "hek elehhhh, baru tau kewww?".
Alaaa, biarlah *jeling sambil flips hair*
Sekian perkongsian maklumat.



Photobucket

2 comments:

makcikkantin said...

Wasabi...bab yang berdesiuuuu naik idung n kepala yg tak tahan tu

DeLancrettLurpak said...

MakcikKantin,

tapi sedapppp!! heheheh, makcik suka dak?

Related Posts with Thumbnails