Saturday, 30 June 2012

Peer Pressure


Perlukah kita prove to people dgn achievement or materials kita publicly to state that we are better than others?


Yes, sebagai manusia biasa mmg kita dilahirkan dengan akal pikiran dan nafsu lalu kita suka compare dgn orang lain.
Memang peer pressure sikit la kan, tgk org lagi hebat dari kita.
Rezeki wey.
Usaha tangga kejayaan.


Tapi perlu ke statement 
"Eh, ko sama style dressing dgn aku la, sama cool"
Apakah perasaan orang yg disekeliling yg dengar benda yg sama tapi tahu statement itu bukan utk dia.
Please keep such statement to yourself.
Cool sangat mulut awak #TDDMKA



Macam saya, pressure tgk org makan sedap.
Saya nak gak tapi dengan keadaan yg mcm sekarang, mmg masak adalah priority yg ntah ke berapa, lipat baju apatah lagi, wakaka!
Nak cepat, kita guna la benda2 instant mcm ni.


Campak dalam oven. Tadaaaa!


Photobucket

6 comments:

Ms.Lilies said...

Ko msk apa pun aku tetap nmpk sedap...

Nurrul Mohamad said...

Mbak sitok baju mim. Mk suka melipat ahahah

Ayu said...

Bagusss. Memudahkan kehidupan :D

DeLancrettLurpak said...

Kak Mimi,

Nampak yo sodap, hehe. Dekat tokak den sodap yo, orang lain den taktau do, hehe

DeLancrettLurpak said...

O'on,

Harum bulak, 3 kali fully loaded washing machine, baruk la kmk melipat, sampei panties dah sikda dlm drawer, ahahah

DeLancrettLurpak said...

Ayu,

aku suka la dkt sini, perencah yg pelik2 senang dpt, mcm balti la, rogan josh la,sukaaaaa!

Related Posts with Thumbnails