Sunday, 10 June 2012

How to Dance in the Club

Macamana anda menari, kalau disuruh menari freestyle?
This is funneyh!!


Saya paling tak tahan tgk yg "Problematic" and "Space Hugger tu".
Tapi ada satu lagi teknik yg dia lupa add, iaitu "Driving" style, lawak gila kot, saya pernah tengok.
Rasa malu nak nyorok bawak meja je tengok, kahkahkah.
Tapi kalau saya berkaroake bersama kwn-kwn, saya suka "gelek goyang gerudi", hehe.
Kalau karaoke dengan family+extended family, seganlah nak menari bagai.

Teringat masa kecik2 dulu, masa pakcu Leman saya kawin, aruah atok saya buat sesi joget lambak, agaknya sebab last reception kot. Joget lambak start lambat, saya sempat tgk Atok menari dengan PakLong je, lepas tu  mak saya ajak pi tdo rumah Tok Lang, melepas la nak tgk aksi2 orang tua, hehe.
Photobucket

12 comments:

Izuan Kunang-Kunang said...

Ayu yakin sangat kau menari style yang bawak handbag LV tu hahahahaha..

Mak Piah said...

tulah naaa juak urang molah video tu...LOL leput leput ati tetak..

Khamsi Abdullah said...

nak share gak!!! super loike mak..~ haha..

RazFiRa said...

hahahaha nampak comel lak dia ni menari! :p

~Mami Little Hero~ said...

hahaha memang funny. btw budak laki tu terer dance. mmg kaki club la tu. :)

DeLancrettLurpak said...

Izuan,

Eeee tak kuasa, mak bawak bag hermes uols, feeling bik mama kekdahnya, penat menyimpan 20sen setiap hari tawwwww!

DeLancrettLurpak said...

MakPiah,

Kmk leput tetak nangga video tok, nang lucu aihh

DeLancrettLurpak said...

Khamsi,

Sile share dan gelaklah secara berkumpulan, hehehe

DeLancrettLurpak said...

Razfira,

Kann? Cute pulak muka budak ni kan?

DeLancrettLurpak said...

Mami Little Hero,

Mmg tidak dinafikan, tgk gelek pun tauu

Adi Solikin said...

BBHAHAHAHAHAHAHAHA!!

DeLancrettLurpak said...

Adi,

Kau menari mcmana? Zapin? Kehkehkeh

Related Posts with Thumbnails