Wednesday, 30 May 2012

Your Banana

Saya: Ni pisang awak kan?
Awak : Takde lahh..
Saya : Iye, pisang awak lah ni..
Awak : Apa pulak, bila saya tanam pisang..
Saya : Pisang Awak laaaaaaaaa...
*tolong la gelak, kehkehkeh*


Your Banana


Seriously, ni first time saya beli pisang awak ni sepanjang hidup saya.
Dah beli dekat UK pulak tu.
Kamu teka la rega dia berapa.
T-bag la yg nak sangat, sebab dia mmg suka makan pisang goreng.
Selalu guna plantain je utk buat pisang goreng.
Tapi T-Bag tak suka sgt sebab plantain tu bila dah goreng dia lembik2 gitu.



Seikat pisang awak yg ada 11 butir ni, reganya adalah GBP11.
Sila darab 5, ahaks!
Ni kalau tak sedap pisang goreng ni, mmg aku bakar kedai tu karang, hahaha.



Saya: Saya nak pisang awak lah...
Awak: Kalau tak melucah di tengahari boleh tak?
Saya: T________T

Photobucket

11 comments:

anakdara said...

pisang kepok rupa ya mims mun d kch tok..yooohhh mahal nya 55RM gya..teringin punya pasal..hehe..coba ktk campo tepong gandum+tepong beras+sikit kapor..rangup nya..urg bjual salu molah gya..

blu4sky said...

peh 1 biji 1 pound.. sib bk tak darab ngan 7..klu tak dgn kulit2 pisang sekali kena makan..heheheh

CS said...

DLL
Kalau tak darab 5 pun rasa cam dah mahal...kengkonon harganya RM11. Kalau kat sini maybe > rm5.

Tak buat pengat?

liemaopurut a.k.a ana said...

baca kali kedua baru ai gelak. sebab baru paham kihkihkih.

humangaih....ape ke mahalnya pisang??? kalo kat sini, rege pisang tu dah boleh dapat satu baju jenama ngehngehngeh

-gedek! said...

jangan goreng pisang saya tu...

haha!

DeLancrettLurpak said...

Anakdara,

aok, cam ya juak kmk polah tapi kmk biasa ngkah telur sigek.. versi mewah dikit, hahahaha

DeLancrettLurpak said...

blu4sky,

adeh, apa la nak buat dgn kulit pisang tu.. salaikah? hahaha

DeLancrettLurpak said...

Cik Som,


mmg hajat dihati nak buat pis gor utk T-Bag terchenta and pengat pisang utk diriku ini, heheh

DeLancrettLurpak said...

Liemaopurut,


Kan kan? Belum lagi saya tunjuk rega pisang emas dibawa belayar.. hehehe

DeLancrettLurpak said...

Uncle Gedek,

Sapa la nak pisang yg rangup? erk?

Kazaztan Team said...

hahahahhahha...kelako..kelako...

Related Posts with Thumbnails