Wednesday, 9 May 2012

Ms Pussey?

Lepas makan tomyam, kami taktau nak gi mana. So kami ikut je la arah mana angin bertiup, tipu sangat tau, tgk kompas pun tak pandai, kahkahkah. Ke Swindon Outlet lah kami. Takda nak carik apa pun, beli sudu 3 batang je, wakakaka! Oleh kerana Yaya mendapat perangai saya iaitu pantang melihat kedai makan, haruslah kami singgah minum. Apa lagi adik kakak abang, hazelnut latte satuuuu!

Nikmatnya! Setelah 3 minggu ok!

Lepas beli sudu, jacket, blouse, kasut, kami pun balik la. Sekali T-Bag terlepas simpang. Dan kami nampak sesuatu. Carik tempat u-turn dan terus snap gambor.



Nasib baik si Sally ni bukak B&B. Kalau dia jadik cikgu? Berat jugak mulut ni nak panggil "Ms Pussey", hehehe.


Photobucket

10 comments:

bujal X said...

keh keh~~welcome to sally pussey's!!

anakdara said...

kmk rasa kmk ada tangga inn tok rea tp lupak mok padah pasal pussey ya..kakakak..bkn otw ke swindon kah mims?

kucingorengemok said...

mak aih, tema minggu ini 18-sg kah? terlebih baca utu-san-meloya? hihi

suhana azlin said...

semalam main jubo, ari ni pussey lak ko ek? kahkahkah...

syabas! tewas jugak ko dgn hazelnut latte miahahahahaaa... (gelak jahat padahal hati dah debar2 nk jgk)

Makji Esah said...

ko kenapa melah? dah la...lain kali klw nak minum hazelnut hapa kebenda tu minum ajelah..ginilah ropenya klw kurang vitamin tu...

DeLancrettLurpak said...

Bujal,

Kalau dia ckp mcm gitu sambil sengih-sengih, saya terus lalu.. eeee.. takuttt!

DeLancrettLurpak said...

Anak Dara,

Nya sik exactly otw to Swindon, tapi detour dikit, hehehe..

DeLancrettLurpak said...

KOG,

dah abis dah modal kot, dari ketiak, turun ke jubo terus pussey, wakakaka!

DeLancrettLurpak said...

Makji Esah,

Itu la kann, meroyan latte namanya ni, kehkehkeh

DeLancrettLurpak said...

Suhana,

Walaweiii, sedap sgt, aku rasa nak lagi dan lagiiii!

Related Posts with Thumbnails