Tuesday, 17 April 2012

Tak Suka Rindu

Saya tak suka rindu.
Sebab ia seksa.
Sebab ia pedih.
Buat hati gundah gulana.
Tapi takpe.
Sebab ada Lebara yg murah.
Sebab ada sms.
Sebab ada facetime
Sebab ada twitter.
Tapi kalau rindu yg sana.
Hanya memori je dpt ubatkan hati.
Hati pedih lagi.
Ubatnya baca fatihah tak berhenti-henti.

Saya tak suka rindu.
Tapi rindu itu tandanya sayang ;)

P/s: perhhhh, lama tak update, sekali aku bagi korang mood a samad said, hambikkkk! Hahahha!
Sent from my BlackBerry smartphone from Virgin Media

12 comments:

Kazaztan Team said...

hebat mood a samad said...org kate kalu sudah ditimpa perasaan..bukan penyair pun leh bagi sajak puitis...hebat...

Mak Piah said...

Dia rindukan DLL juga. Semoga satu masa nanti DLL dan si dia akan bertemu lagi di jannah.

*hugsssss*

anakdara said...

Al-fatihah sebaik2 ubat Mims..plus,ktk rapat gitu2..

Ribbon Clown said...

ko ni..kan dah payah aku nak carik tisu lap air mata.. al fatihah.

suhana azlin said...

huhu sedih la pulak...teringat kenangan pahit my abah passed away when i was 12 =(

al fatihah..

Izuan Kunang-Kunang said...

Saya tak tau macam mana sedihnya kehilangan seorang ayah, but all I can say bawak-bawak bersabar dan banyak-banyak berdoa. Semoga arwah tenang kat sana.

DeLancrettLurpak said...

Kak Kazaztan,

Kannn? Tu belum korang dgr saya mendeklamasikan sajak ni, confirm korang syahdu, hehe

DeLancrettLurpak said...

Mak Piah,
Thanks MP, xoxo

DeLancrettLurpak said...

AnakDara @ K.Su,

Ya lahh, ni lah gaya nak oo, sikpat berface time, al fatihah ajak lah

DeLancrettLurpak said...

Ribbon Clown @Pe'jah,

Biasalah aku, bila dtg sedih tu, expresi hanya pada ayat, kalau tgk muka aku, mmg muka mintak pelempang, menyerongeh aje sepanjang masa aku ni

DeLancrettLurpak said...

Suhana,

Pedih tapi bearable sebab kita tau dia ditempat yg elok, Insya-ALLAH

DeLancrettLurpak said...

Izuan,

Tq uols!

Related Posts with Thumbnails