Tuesday, 13 March 2012

Balas Dendam!

Amek kau!
Nasi minyak dengan kambing masak hitam, ayam masak merah dan sayur campur.
Puas hati!!!

18 comments:

bujal X said...

mana kambing? mana?

Daddy Ziyyad said...

yup..where's the kambing??? hahaha

NenetPenne (NP) said...

laparrrrrr.....

AiTotYati said...

fuhhh syok tu

JieJ said...

Balas dendam ya mim..heheh...so apa rasanya dah lepaskan dendam tu..hehe

Pink Mama said...

lapar tengok gambar =)

daria said...

HEYYYYY..pat mejin bauuunya mimm.. meriah lah raya bila semua dah balit belajar klak eh

Mak Piah said...

pey jak naman rupa kari ya...iskkk!!

DeLancrettLurpak said...

Bujal,

Dalam periuk gambor no 2 tu ler, nyumss!

DeLancrettLurpak said...

DaddyZiyyad,

Alamak, salah description.
Sepatutnya, dalam periuk "Tefal" dalam gambar no2, kahkahkah

DeLancrettLurpak said...

Nenet Penne,

Jemput makan, hehehe

DeLancrettLurpak said...

AiTotYati,

Nasib baik ada tukang makan,berbaloi saya masuk dapur okeh, hehe

DeLancrettLurpak said...

Jiej,

Rasa puas hati, hehehe

DeLancrettLurpak said...

Pink Mama,

Bukan awak sorang je lapo tgk gambar tersebut, saya pun sama, heheh

DeLancrettLurpak said...

Daria,

On, bau kolestrol yg nyaman, hehehe

DeLancrettLurpak said...

Mak Piah,

ya bukan kari ya, ya kambing masak hitam yg marvellousss!!! heheh

Izuan Kunang-Kunang said...

Buat kenduri tak jemput. Ape daaa....

DeLancrettLurpak said...

Izuan,

kalau rumah dirimu di sebelah rumah diriku, dah lama daku menjemput dirimu, tapi sebab dah jauh, telan ayaq liur jek la weyyy, hehehehe

Related Posts with Thumbnails