Thursday, 2 February 2012

Saya yang Ringan

Weight Loss Tracker ni suruh update..

Dah lama dah tak naik scale.
Bukan apa, takut scale tu bercakap "Ringan gile kauuu niiii!"
Hahah, dalam mimpi.
Padahal takut scale tu patah dua, kahkahkah.


Sedih ke,
Busy ke
Happy ke.
Lamb chop tetap dihatiku.

Hari tu sempat meramas dkt Tony Ramas masa pi tukar ticket dkt Etihad Airways, Menara Standard Chartered. Sedap la the ribs tapi aku rasa sedap lagi lamb chops aku, wakakaka!
Anyway, Kicking Shrimp dia mmg menendang la, nak lagiiii!


Tu pasal aku tak naik scale, ngeriiii weyyy!
Lagipun adik aku si Apis dah kata perut aku dah mcm org pregnant, fineeee!
Photobucket

3 comments:

Madam Sooyaree said...

Perut tu suruh mintak isi, hihihi..

DeLancrettLurpak said...

Sooyaree,

Perut aku ni dah besau bangattt, dasar keturunan buncit aku niii

Afraliza Yusof said...

mkn selagi boleh mkn..belasah je..tapi biar berpada..

Related Posts with Thumbnails