Monday, 20 February 2012

Breakfast for 99p


Kannn? Kalau ada breakfast singgit dgn air siap kan, bahagiaaaaaaa.. Yg ni dkt Ikea dan itu adalah vegetarian sausages. Kalau tak vegetarian pun tetap harganya sama. Kalau singgit dpt breakfast apa eh?

6 comments:

Kazaztan Team said...

kuih 3 ketul

kucingorengemok said...

mi kurus/mi gemok kosong tak letak telur... air minum kat pantri ofis, hehe

DeLancrettLurpak said...

Kazaztan,

Mesti tak campur air panas lagi kannn?

DeLancrettLurpak said...

Kucingorengemuk,

Kehkeh,mcm tu la gamaknye nanti saya breakfast kat Malaysia nanti, jimat punye pasal, hehe

Pinkjambu said...

kalau di kl sini ada kedai 1 malaysia dpt roti canai sekeping dan teh tarik segelas, konsep layan diri kekdahnya..

DeLancrettLurpak said...

Pinkjambu,

Dkt mana kedai roti canai tu eh? Every daerah ada ye?

Related Posts with Thumbnails