Saturday, 7 January 2012

Lailatul-Qadr

Haaa kann? Ganti posa tak abis lagi tapi dah cakap pasal lailatul-qadr, kahhhhh.

Saya ni manusia yg mmg hidup dengan planner. Kau bagi la aku ipad ke BB ke yg siap bercalendar, tetaplah nak tulis atas planner, baru feel gitu. Last 2 years saya masih lagi bergelar honeymoon-student (first year) dan slap-me-please-student(2nd year), saya tak beli pun planner. Saya buat guna word, print every pages then tampal dkt notebook saya, kesian kann? Padahal kedekut nak mamps. 

Tahun ni kan dah bergelar Code-Blue-Student (3rd Year) dan sesungguhnya by the end of this year, saya kena melapor diri bertugas di perbatasan universiti, saya pun feeling-feeling busy lalu beli planner. Tapi planner harus cantek di mata dan tidak membuatkan poketku nipis bertambah nipis. So kemana kita nak carik planner yg menepati ciri-ciri, marilah ke kedai orang-practice-nak-jadik-kaya.

Terjumpa ini. Sukaaaaaa.

Harganya murah jugak la, compared to other brand. Sebab apa?
Sebab it's in spanish, gigih mak telek google translate uols! Walaupun mcm membazir masa, at least dpt gak tahu few words in Spanish.

Dan yang paling best, dia ada semua religion celebration dates, important dates for all countries in the world and UK and Ireland list of bank holidays.

Dan yang paling tak buleh blahhhhh

Kalah mejlis ugama, kau dah boleh predict malam lailatul-qadr, kannn?
Photobucket

10 comments:

Izuan Kunang-Kunang said...

Hebat!! Memang hebat!!!

linda said...

Hahah, ye aku manusia xleh idop ngn planner/organizer jugek. Tapik xdek la idop aku organize sgt punggg

norh said...

macam purse pun ada..
kalau menulis tu, lebih ada jiwa..he he

Kazaztan Team said...

Heehehe....hebat

Ayu said...

Hahahha, dahsyattt!! Tak pernah ku jumpa lagi.. :p

DeLancrettLurpak said...

izuan,

mmg terhebat weyyy!

DeLancrettLurpak said...

linda,

aku biasanya mmg tulis segala mala urusan anak atau opis dlm planner, tu pasal aku mmg perlu, hehe..

budget busy abis la, hahahaha

DeLancrettLurpak said...

norh,

yg pentingnya, perasan cool, hahaha

DeLancrettLurpak said...

kak kazaztan,

kannn? kann?
kalau planner yg opis saya bagi dulu, jenuh pulak saya kena updates holiday, hemmm

DeLancrettLurpak said...

Ayu,

disini segalanya possible, hehehhe

Related Posts with Thumbnails