Saturday, 5 November 2011

Tema Dapur Raya

Kepada rakan serta rakan-rakan lain yg menjalani ibadah haji, kami doakan kamu mendapat haji yg mabrur. Semoga dikurniakan kesihatan yg baik dan dipermudahkan urusan di sana, sertakan doa buat kami ya.


Kepada mereka yang membuat korban pada tahun ni, semoga kamu dilimpahi rahmat dari-Nya. Jangan pulak timbul perasaan riak takbur ye. 


Kepada sesiapa yg menjalani ibadah puasa sunat hari arafah, selamat berpuasa and again, jgn riak tak memasal. 


Kepada rakyat Malaysia, selamat bercoti dan hati - hati di jalan raya.


Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha

Image source

Tema dapur minggu ini : lamb.
 Jumaat: Kari kambing
Sabtu : Lamb chop
Ahad: Kambing masak hitam.


Yeehaaa!!!

Photobucket

6 comments:

cahya indah said...

wah Kak Mim, kambing frenzy betul..

DeLancrettLurpak said...

Cahya Indah:
Kambing murah dkt sini yang oi. hari tu balik malaysia, terkejut saya, daging kambing 2 kilo = RM30++. Dasyhattt!!!

Mamma Olyn ♥ said...

hehe..kmi pon menu lamb roast, lamb briyani, gulai kambing...wahh bepinar mata lps ni..jap g nak zassstt ke dapor wat rendang 3ekoq ayam..huhu

blu4sky said...

salam eidulasha DL..
semlm plan nak buat bbq lamb..after solat raya..masjid buat announcement..lepas zohor ada kenduri kat masjid..maka kembali ler kambing2 ku ke dln freezer :-p

DeLancrettLurpak said...

Mamma Olyn:
Best kan kambing kat sini. Saya rasa mcm daging dia lembut la compared to daging kat Malaysia, betol dak?

DeLancrettLurpak said...

blu4sky:
Huih, kalau buat BBQ lamb, mesti berkilo-kilo. sebab sedaps kann?

Related Posts with Thumbnails