Thursday, 29 September 2011

Kann?



Kawan saya pernah marah saya.
Dia kata kalau orang tanya soalan dan perkataan terakhirnya adalah "kan?", kite kena jawab dgn "kannnn".
Tak buleh jawap ya/tidak.
Saya pun tak paham kenapa.


Kalau kamu setuju dgn gambar di atas, jawab aje "kannn".
Photobucket

14 comments:

Noir said...

"kannn" :-)}

Kazaztan Team said...

kannnnnnnn!!!!

CikSengal said...

kalau soklan tu perkataan terakhirnya "ekk" kita tak boleh jawab dengan "ekk" jugak.. hahahaha..

Mak Piah said...

kannnnnnnnnnnn...

Mamma Olyn ♥ said...

Kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, xpenah tepiki pon betapa sinonim ayat diatas.. hehe, tp sy setuju!

kucingorengemok said...

kaaannn <-- saya ikut arahan, hehe

Tijah said...

mim, dah dapat dah. tq. how much eh? nak b.in nanti

DrSinga said...

kawan awak tu orang orang negeri mana?

DeLancrettLurpak said...

@Noir
@Kazaztan Team
@Mak Piah
@kucingorengemok

terima kasih kerana mengikut arahan, heheheh

DeLancrettLurpak said...

@CikSengal
itu la kesilapan org-bukan-johorian-tapi-berlagak jadik johorian, nak guna "ekk" tu kena masuk kelas, heheheh

DeLancrettLurpak said...

@Mamma Olyn ♥
kesian kann? tersama dgn diapers pulak, hehehe

DeLancrettLurpak said...

@Tijah
alah, murah je kak jah... rasanya 8pound lebih je

DeLancrettLurpak said...

@DrSinga
kawan saya tu org Selangor..

Noraishikin Mohd Salleh said...

kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :)

Related Posts with Thumbnails