Tuesday, 6 September 2011

Burger Jalanan

Burger jalanan memang sentiasa dihati saya. Favourite saya Ramly chicken with egg and cheese, kolesterol bergandaaaa! Dkt gerai burger Satok, kalau nak daging burger Ramly, harganya mahal sikit.Tapi yg saya makan ni tak dpt tandingi kehebatan burger jalanan depan 7-11 Taman Universiti, Skudai,yang tu lagi mantap! Dgr kata dkt Shah Alam pun ada satu stall burger yg hevat, seksyen mana tidakla saya tahu. Burger jalanan dkt Kesang Jaya, Jasin adalah faillllll!

Ok, saya sedang menunggu opis house developer bukak hence the entry, saya nak g menuntut hutang, byeeee!

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

19 comments:

bujal X said...

deng~~mana nak cari burger ramly pagi2 ni??

Lya Colours said...

dekat seremban ada burger best. apa ke nama lupa dah. hehe

Kazaztan Team said...

burger jalanan di tmpt saya juga mantop..siap ada nenas sekeping...

gedek! said...

Kitorang panggil 'Burger Malaya'

Sebab tak boleh dapat kat mana-mana pelosok dunia yang macam ni.....

Daddy Ziyyad said...

hahaha..beger depan 7-11 Taman U tu mmg best..saya selalu lalu depan tu sebab rumah parents saya di situ! :P

Lady Arween said...

kamu buat saya tergoda ketika tgh berpuasa la..huhuhuhu

kucingorengemok said...

adik kita panggil berger sampah... sebab banyak letak bawang/sayur/benda² dia tak makan dan akan dibuang jadi sampah (tak sopan je bunyi kan, hehe)

Missnote said...

Yang kat shah alam tu ada kat seksyen 2 kalo x silap.hukhuk.saya dh penah makan.terus dtg lagi malam seterusnya dari subang jaya.hehe.sedapp!

Mamma Olyn ♥ said...

ms i dok shah alam seksyen 13, dekat Giant & depan flat Perdana mmg superbbbb burger jalanan, sampe skang still terasa kesedapannya..iskk, kitorg slalu bli tgh2 mlm, xtau skang de ke tak..

DeLancrettLurpak said...

@bujal X
pepagi agak2 nak makan berger, godek sendiri yeee..

DeLancrettLurpak said...

@Lya Colours
haaa bgtau kat mana, cepattt!!!

DeLancrettLurpak said...

@Kazaztan Team
over sungguh! mahal dakk?

DeLancrettLurpak said...

@gedek!
Malaya itu melitupi Sabah Sarawak kah? hehehe

DeLancrettLurpak said...

@Daddy Ziyyad
Jalan Kebangsaan kah? Atau Jalan Kebudayaan? hehehe

DeLancrettLurpak said...

@Lady Arween
bawakkah bersabar yee.. hehehe

DeLancrettLurpak said...

@kucingorengemok
ciss!! mesti adik awak tak suka makan laksa penang kannn? laksa pun byk sampah gak, hehehe

DeLancrettLurpak said...

@Missnote
kalau sanggup dtg balik tu mmg sedap la tuuu.. heheh

DeLancrettLurpak said...

@Mamma Olyn ♥
nanti lagi 3 tahun awak balik, tlg check balik, ada tak gerai tu, hehehe

Kazaztan Team said...

boleh tahan mahal tp amat berbaloi...sedappppp

Related Posts with Thumbnails