Friday, 19 August 2011

Iftar 18- Menu Sempoi

Dah lamaaaaaa teringin mee kari, sejak awal ramadhan lagi. Kalau ada kerang ni, lagi masyuk. Dah ujung Ramadhan cenggini, menu nasi tak berapa nak jalan ditekak saya. And dah malas dah nak pikir kuih apa nak buat. Tahun lepas sampai ujung Ramadhan pun gigih lagi. Hishh, kalau dpt bukak posa dgn pasemboq with lots of cili hijau, mantap babe! Eh tetiba, hahha.
Sent from my BlackBerry smartphone from Virgin Media

22 comments:

kucingorengemok said...

bila balik?

eh chup, soalan suci hati. bukan nak tanya bila nak dapat twix. hahaha :D

Kazaztan Team said...

sah mmg tak sabo nak blk dah tu...

Ms.Lilies said...

dah x gigih sgt sbb nak balik kan hehehe

Lya Colours said...

huih sodap. tp kita lagi suka tgk mee goreng awk. hihi

Zuhal Zulaikha said...

urk..tetibe perut berbunyik..heee

norh said...

dah tak sabar nak makan d Malaysia?

KSWSK said...

a'ah...buh kerang..or buh daging...umang ai..sedapnya ngunyah

bujal X said...

mi kari pun kira sempoi eh?

gedek! said...

Virgin Media tu nama Telco ke...?

Daddy Ziyyad said...

Eh, semalam pun saya buka mee kari tahu!! Mee kari awak ada udang?

DeLancrettLurpak said...

@kucingorengemok
balik 25th ni.. sampai Kelumpo 26th.. twix lepas raya baru sampai rumah kamu tauuu.. lain la kalau korang rajin nak raya dkt Jasin...

DeLancrettLurpak said...

@Kazaztan Team
heheh, tak sabo gilaaa.. hehe

DeLancrettLurpak said...

@Ms.Lilies
terbayang2 dah lauk mak masak dah ni kak mimi.. tu pasal tak gigih dah..

DeLancrettLurpak said...

@Lya Colours
huii, mee goreng saya mmg sedap (angkat bakul). kalau dekat, meh saya bg sepiring, hehehe

DeLancrettLurpak said...

@Zuhal Zulaikha
perut bunyi tak pe dik.. kalau air lior menjejes bahaya tu.. hehehe

DeLancrettLurpak said...

@norh
sungguh tak sabau nak makan bersama adik beradik hehehe

DeLancrettLurpak said...

@KSWSK
itulah, aku dkt rumah ni dah takde stock kerang and daging.. tu pasal tak berapa mantap

DeLancrettLurpak said...

@bujal X
sempoi sebab takdak togeyy.. hehehe

DeLancrettLurpak said...

@gedek!
a'ah, nama Telco, kenapa Uncle?

DeLancrettLurpak said...

@Daddy Ziyyad
Mee kari version saya mmg letak udang.. kalau buleh, kena blend kulit udang tu, tapi malas..heheh

Mamma Olyn ♥ said...

uishh meleleh tgk..nyumm, jap g br nak msk mee bandung, last2 cenggini xbekenan sungguh tgk nasi..huhu

DeLancrettLurpak said...

@Mamma Olyn ♥
kann? dah jemu pulak, asik nasik -nasik..hishh!

Related Posts with Thumbnails