Tuesday, 16 August 2011

Iftar 15 - Menu Sakit Kepala + Bwg Dah Abis

Semlm ada jemputan buka puasa lagi tapi terpaksa bgtau host yg kami tak dpt dtg sbb sakit kepala. Mmg betol, lagi sejam nak buka puasa, kepala berdenyut dgn hevat sekali. Ni bukan migraine, ni sakit the whole head.

Nak tak nak, kena la masak sikit. T-Bag ajak tapau KFC aje kalau tak larat sgt. Yg saya pulak nak mengabiskan stock freezer. Sekali check, hek eleh, bwg holland tinggal sebijik dan bwg merah tinggal separuh. Tu yg dpt sayur pakchoi goreng, sambal ikan dan ikan bilis+kentang+cili padi dimasak kicap tu. Yg the last menu tu ilhamnya dari Puan Zarin Bahrin, thanks babe, banyak laukku, hhehe. And ada balance sup kambing yg saya letak dlm fridge, waduh waduh, kok makin lama makin sedap sup kambing ya.

Dah abis buka puasa, telan ubat, sandar dpn tv sambil lipat baju sikit and by 9.30pm kami semua anak beranak dah ada atas katil dan tdo. Ni pun ada lagi berdenyut-denyut, byk benau dugaan bulan puasa ni.

P/s: 1.4kg sudah hilang. Nampaknye tinggal cita2 je la nak hilang 5kg, cisss!

Sent from my BlackBerry smartphone from Virgin Media

8 comments:

Lya Colours said...

uiks makan kambing lg pening kot.saya tak makan kambing, tapi ada dulu kes "termakan" sbb tak tau itu kambing. sahih pening pale owhhhh

KSWSK said...

kang blk msia kau tmbah lg 1.4kg..hehehehe...tp xpe janji tekak n hati puas...diet leh bt lain hari...

Kazaztan Team said...

tu dugaan nak blk kg tuuu

DrSam said...

semoga sakit tidak berlanjutan.

DeLancrettLurpak said...

@Lya Colours
saya mmg takda masalah makan kambing, kalau tak makan, timbul masalah ada lah, heheheh

DeLancrettLurpak said...

@KSWSK
kannn? tu pasal aku kena diet sikit kang balik Mesia aku nak melantak like no tomorrow, hehehe

DeLancrettLurpak said...

@Kazaztan Team
kan? isk isk!

DeLancrettLurpak said...

@DrSam
Thanks Dr Sam, Insya-ALLAH

Related Posts with Thumbnails