Wednesday, 10 August 2011

Happy Birthday T-Bag and Rozie!

Ye, hari ni T-Bag's and Rozie's birthday.
Semoga dipanjangkan umur.
Semoga dimurahkan rezeki.
Semoga habis PhD.
Semoga dijauhkan segala masalah dan dipermudahkan segalanya.
Amin.

Terimalah clip Darah Muda hasil budak karya budak FAB UTM ni. Dah lama dah clip ni, since saya dkt UTM dah wujud dah.


"Kalau engkau tak buat assignment, kau akan dapat 0. Lepas tu, kau akan dapat UM. Bila kau UM, kau akan extend. Ok Bos, lepas ni jumpa kat Ayub"

Wakakaka. Teringat zaman dkt UTM. UM= Ulang mata pelajaran. Ayub tu kedai mamak dkt Taman U, Skudai. Saya suka clip ni, setiap kali tgk mesti gelak gila. Satu lagi yg ni.

Korang tgk clip ni mesti tgk subtitle dia. Lawak gila. Sapa yg follow saya di twitter jgn la heran saya asik "Telur telur tu, telur telur tu, telur telur tu, dah dah dah". Ini adalah kesan clip ni, wakakaka!


Again. Happy birthday to both my sayangs. :)
Photobucket

6 comments:

DrSinga said...

goyang2 perut haku nengok telur-telur tu!!! hahahaaaaa..

happy birthday T Bag n Rozie!

Melissa Imran said...

Abg wandi n Rozie, happy besday!!

Rozie said...

thank you kakak mee-mah!

DeLancrettLurpak said...

@DrSinga
lawak gile subtitle dia kann? tak menahan gile saya gelakkk, hahaha

DeLancrettLurpak said...

@Melissa Imran
hish, takkan la wish aje kot? coach satu laa...hahaha

DeLancrettLurpak said...

@Rozie
welkam dear!

Related Posts with Thumbnails