Monday, 22 August 2011

Menu Sahur yg Menakjubkan

Croissant
Image Source
+
Butter

Image Source

+
Cream cheese

Image Source

+
Smoked Salmon
Image Source

=


AWESOMENESS!!!


Menu sahur yg menakjubkan!
Cubalah.
Photobucket

15 comments:

kucingorengemok said...

oh smoked salmon... sedap dimakan begitu saja!

DrSinga said...

oh...rasa asap.. tak suka...


raya balik tak??

bujal X said...

masuk dapur yang ada cuma roti gardenier,planta dengan telur~~

boleh kah?

hahahaha~~

KSWSK said...

cheese aku xmkn..huhuhuhu

Kazaztan Team said...

tahu benda tu sedap...rasa teringin pula dah

DeLancrettLurpak said...

@kucingorengemok
kan kan? sodappp!!

DeLancrettLurpak said...

@DrSinga
nama je smoked,tapi tak smoked sgt pun...

balik, bak address, nak hantau sesuatu

DeLancrettLurpak said...

@bujal X
roti planta digoreng dan telur ditepek diatasnya, yummehhh!!!

DeLancrettLurpak said...

@KSWSK
kurang la dugaan ko tgk makanan, aku lain, semua benda aku telan, hehehe

DeLancrettLurpak said...

@Kazaztan Team
alamakkkkk.. maafkan saya ibu mengandung, saya telah menyebabkan kamu teringinnn..

somuffins said...

DLL
Kot terserempak kat bulatan bandar Jasin, kita balas lambai2 k?

Melissa Imran said...

Akak, lurpak ok, tak macam golden churn ek?

DeLancrettLurpak said...

@somuffins
bolehh... jgn lupa bg flying kiss tauuuuu

DeLancrettLurpak said...

@Melissa Imran
setakat ni akak check, lurpak ok.. tapi ada baca lurpak haram sebab penganiyaan ke atas lembu2 yg diambil susunya, ntah la...

DeLancrettLurpak said...

@Melissa Imran
setakat ni akak check, lurpak ok.. tapi ada baca lurpak haram sebab penganiyaan ke atas lembu2 yg diambil susunya, ntah la...

Related Posts with Thumbnails