Friday, 15 July 2011

Sedap Rupenye...


Selama ni tgk omputis makan biskut dgn susu, mcm geli-geli je. Sekali rasa, sedap dan addictive la pulak. Bahaya woo, bdn boleh membesar sebagai johan kalau asik makan cenggini, anyway susu kat sini mmg melazatkan, hehehe. Tapi susu dutchlady pun sodap gak, hehhe. Mari minum susu utk kesihatan tulang!!!

Sent from my BlackBerry smartphone from Virgin Media

10 comments:

makcikkantin said...

nak ode susu sedap dari oberse boleh? nampak cam coklet cip lam balang tu....

Kazaztan Team said...

iklan penuh bermakna...

Ms J said...

susu kat obersea mmg lazat berlemak. Suka sangat minum freshmilk masa bercuti kat Kuwait dulu. Sekali minum, pasti nak tambah segelas lagi. Kalau dah bercicah dengan cookies.. pergghh.... tak leh cakap ape dah.

Ms.Lilies said...

perlukah aku cuba gak?

nehiiiiii...
kang kembang setaman huhu

Daddy Ziyyad said...

saya try makan oreo cecah susu cekelat dutch lady, mmg sedap! burppp

DeLancrettLurpak said...

@makcikkantin
a'ah, double belgian chocolate chip, sedapppp!! hehehe

DeLancrettLurpak said...

@Kazaztan Team
kot la company susu nak bayar dkt saya kannnn? hehehe

DeLancrettLurpak said...

@Ms J
dkt Kuwait susu lembu ke keldai, hehehehehe

DeLancrettLurpak said...

@Ms.Lilies
budak2 mmg elok diajor mcm ni k.mimi.. kalu nak makan biskut coklat, minum susu, begitu..

kalau yg dah tua, tak payah ajor, kang sebalang biskut abis, heheheh

DeLancrettLurpak said...

@Daddy Ziyyad
kannnn? sedap menjilat cawan..

Related Posts with Thumbnails