Saturday, 30 July 2011

Mileen's farewell dinner


We all ada di Birmingham. Mileen+Azhar buat farewell dinner dkt Imran's Restaurant. Diorg dah nak balik for good Ramadhan ni, isk isk.

Tu Yaya-Yayen elok tdo ternganga masa on the way to Birmingham. Jam tak hengat punya, ada accident on the other side of carriage way. Jam sebab org slow tgk. Org sebelah sana punya queue adalah berbatu-batu panjangnya, kesian depa.

Bestlah masa dinner, dpt jumpa Kak Nita's, Sally's, Kak Dini's and of course my ladies musketeers, hehehe. Saya tok se makan nasi sebab kalau makan briyani mcm gitu, confirm penuh perut sampai senak. So saya just order naan cheese with lamb karahi. Naan tu tak berasa sgt kekejuannya and I ended up eating tak sampai half pun the naan but the lamb karahi abisla.

The restaurant quite pack and the waiters mcm kelam kabut. Dahla main terjah je bagi food kat kami, bahaya la takut tertumpah atas kepala budak ke kan, kang ada yg kena saman mcm Amy Search ni karang! Bab polite tu mmg zero, kite tegur something pada waiter tu, dia pulak nak calm down kan kita, haihla waiter, tlg pi kelas 1119 plis!


Thanks Mileen+Azhar for the treat. Panjang2kanlah treat itu ke The Chilli's KL, dah terasa-rasa molten cake dkt tekak saya, hehheeh.

P/s: mileen, cepat sikit viva!! Leh kita celebrate,yippahhh! Aku ni busy tang viva org, keje aku pun tak siap, wakkaka!


Sent from my BlackBerry smartphone from Virgin Media

No comments:

Related Posts with Thumbnails