Thursday, 30 June 2011

Tired Thursday

Malam kelmarin, saya hanya tdo 2jam setengah saja sebabnya coding saya gila! Dan saya ada meeting dgn supervisor pagi tu. Tdo pukul 1.45am bangkit pukul 4.30am, terus buat kerja. Pukul 6.30am yaya merengek nak pegi toilet. Lepas tu dia teman saya buat kerja, dia duduk atas pangku saya. Sedang saya memaki hamun coding saya, tetiba anak saya kata "mommy, try harder, try harder". Tak ke sayu ko dengor tu noks? 10minutes kemudian, coding saya dah run mcm yg saya nak. Sometimes we just need a little push from our loved ones, kan kan?

So semalam saya sempat la catch 10am train to Birmingham. Saya sampai dkt train station pukul 9.10am, so saya pegi breakfast sorang2, hehehe.
Vegetarian breakfast, nyumss!

Dalam train sambung buat coding. Sampai sana, terus jumpe Mike and lepas tu lunch with my ladies. Kami lunch dkt staff house je, tak kuasa nak keluar, semua org byk keje yg tak buleh blah punye.

Salad, favourite ku!
Swordfish with mango salsa sauce.

At the end of meeting, mike mintak draft paper which saya tulis dalam buku log saya and dia nak petang semalam gak. Tapi saya dah ngantuk gila tahap gaban, saya decide ambik train pukul 3.36pm, dalam train dgn keadaan mengantuk, saya pun menaip. Sampai Bristol Temple Meads pukul 5.15pm, TBag and Yaya amek saya and kami terus pi makan KFC. Ye, kalau saya travel sekarang ni, jgn harap saya nak masak. Penat woohhh! Balik rumah, sambil layan Hollyoaks saya abiskan paper tu dan terus hantar pada Mike. Maafkan la saya wahai supervisor-yg-tampak-muda, paper adalah hasil org gila! Lepas hantar paper, terus siap utk tido. Dan bgn pagi ni terasa mcm penat gile dan bdn adalah mcm patah riuk. Saya ada 5hari utk siapkan semuanya, I have no weekends this week, grrrr!


Sent from my BlackBerry smartphone from Virgin Media

18 comments:

aliaaroslan said...

baca entry akak yang ni tak sempat nak tarik nafas

kucingorengemok said...

patah riuk pun, tapi makanan tetap lah kelas A! tepuk tepuk

Ms.Lilies said...

chaiyok chaiyok...
anak pakcik ujir memang handal
:D

fika79 said...

gud luck babe!u can do it! aku pun 3minggu lepas dah jadi camni..stress bagai cam nak gila..heheh..tapi alhamdulillah siuman lagik!

gedek! said...

Swordfish tu sangat berseni!

KSWSK said...

sikit je lg tu mimah...demi masa depan kan

makcikkantin said...

Takpa sibuk sekarang boleh shake leg masa depan.....itu ikan pedang sgt mengiurkan.
All da best with whatever coding u r doing.

Melissa Imran said...

Tak sia2 auntie farrah memuja Yaya selama nie ^_^

Mamma Olyn ♥ said...

Perghh, i pon tahan nafas bc en3 ni.. huh, xpe usaha tangga kejayaan! chaiyok!

DeLancrettLurpak said...

@aliaaroslan
kann? nasib baik kamu tak semput, hehehehe

DeLancrettLurpak said...

@kucingorengemok
eh mesti, kang tak semangat tauuuu!

DeLancrettLurpak said...

@Ms.Lilies
huh, penatnye k.mimi, mudahan semuanya ada hasilnya, amin!

DeLancrettLurpak said...

@fika79
kalau ada good food, aku buleh siuman lagi laa.. hehehe

DeLancrettLurpak said...

@gedek!
omputihs ni bab deco mmg tiptop

DeLancrettLurpak said...

@KSWSK
lagi 70%.. banyak lagi weiii

DeLancrettLurpak said...

@makcikkantin
thanks makcikantin :)

DeLancrettLurpak said...

@Melissa Imran
mulut budak tu mmg boleh tahan Farrah oi!

DeLancrettLurpak said...

@Mamma Olyn ♥
hehehe.. thanks Olyn :)

Related Posts with Thumbnails