Monday, 20 June 2011

Saya Sudah Jatuh Chenta


10mins after saya published last entry, saya sampai di SouthGate Bath. Jalan-jalan dkt Debenhams, sale adalah up to 50%. Saya tidak beli apa-apa, kagum kan? Kerana allowance akan masuk end of july, so jimat dong! Tapi hakikatnye godaan Nine West adalah tak buleh blah. Half price tu! Dan nasib baik juge semua kasut yg saya suka, semuanya pig skin lining, so kirim salam aje lah.

Lepas tu jalan-jalan lagi. Dpt pulak anak yg tak buleh tgk kedai makan, terus aje dia "Mommy, I'm hungry!". So, ayuhlah mencari makanan. Kak Z, kwn saya, pernah ckp carrot cake dkt M&S adalah tersangat sedap compared to Costa or Starbucks. So masuk M&S Kitchen, sekali, aduhhh, byk tu choice of food!! Saya pun order Salmon Nicoise Salad dan si kecik makan mini pizza. Both were yummehhh! T-Bag diet, dia makan chunky chips aje, apakah?

Mcm aje banyak menu yg menarik yg harus dicoba, in fact saya dah ready a list of food yg saya akan coba, kihkihkih. Saya officially sudah jatuh chenta kepada M&S Kitchen.


Psst, Unic kata Gucci sale di Harvey Nichols. 30% tu! Ayuh, jgn pergi Harvey Nichols, kang ada orang meleleh air liur takpun ada org #sentaphatimaknak sebab handbag yg baru dibeli tetiba murah gile, so takyah la pegi, isk.


Sent from my BlackBerry smartphone from Virgin Media

6 comments:

bujal X said...

manakah gambar carrot cake tersebut?

Kazaztan Team said...

siapakah yg tidak tahu menikmati nikmat....chips aje? ish...ish..ish...rugi2

Ms.Lilies said...

makanan.....
tetiba terasa lapo kembali

Nashays said...

cam sedap je nok salmaon ko tu..

sila bertabah sebab kat sini pon tgh sale, debenhams, f21, zara, m&s semua tgh sale..dress summer semua menyebabkan aku rs nak bela toyol yg bleh rompak bank

sarukman said...

bagus kan haiwan berjenis pig ni?, memang haiwan seribu guna (mcm karangan waktu upsr dulu, "pokok kelapa tumbuhan seribu guna")

Mamma Olyn ♥ said...

yup carrot cake m&s adalah yg terbaekkk.. superb yummy! eh ada sales eh, hmmm gaji xmasyuk g arr

Related Posts with Thumbnails