Saturday, 9 April 2011

Saya dan Blogging



Sayang kawan, comment-commentkan.
Kalau terlebih sayang, bagi la hadiah macaron sebungkus dua.
Kihkihkih.


Emo dkt si dia, kau intai-intaikan.
Padahal kau menambah traffic si dia, padan la muka kau!


Tapi hari ni first time saya rasa bosan gile nak update blog.
Ntah kenapa.
Maybe kena slow down kejap, takpun tutup kejap kot.


~~seriously saya pause 15minutes, pikir nak taip apa~~


ok fine, pikir makanan lagi senang dari update blog, hmppphhhhh!!
Dalam otak saya, saya nak makan nasik lemak daun pisang, sambal lebih, nasi lebih, ikan bilis lebih, kacang lebih, telur original lebih, arghhh!!
bye.
Photobucket

14 comments:

somuffins said...

DLL
Perasaan yg you rasa tu memang normal. Layan jer, ok?

What is SIOL? Alaaa you nih ... Cer refer to your own label re: Berahim tu :-)

Nanti later2 singgah kat dapur I eh?? I nak tampal samting!

Cik Ina minat Do do Cheng said...

sapa yang buat ko hilang mood.come on, janganlah cam tu sampai tak nak update.pedulik kat orang.go go chaiyok.

aliaaroslan said...

balik nanti lebih2 kan.

Madam Sooyaree said...

Baik kau beli 2 nasi lemak aje, kan senang

Nashays said...

yg penting telur original kena mention..takmo tipu2 punya okeh

Mamma Olyn ♥ said...

sama la kita DLL... tringin nasi lemak semuaaaa lebey.. huhu,

gedek! said...

please don't quit blogging...

DeLancrettLurpak said...

@somuffins
oh I get it.. abg Berahim ehh... hehehe


I pi blog you tadi.. jalan2 baca comment.. but nothing new lagi.. apa la CikSom nak tampal.. recipe kah?

DeLancrettLurpak said...

@Cik Ina minat Do do Cheng
oh Cik Ina, takdak sapa pun buat saya menyampah.. tapi I rasa tak glemer je.. ahahahaha, abaikan saya CikIna, saya sedang stress! hehehehe

DeLancrettLurpak said...

@aliaaroslan
rasanya kalau dah balik Malaysia lagi tak sempat kot.. maklumla I kena gandakan usaha membodek bos, hahahahha...

seriously, mmg tak sempat la update blog kat Malaysia.. taktau apsal..

DeLancrettLurpak said...

@Madam Sooyaree
aku kalau order 2 nasi lemak pun, aku tetap nak order extra2, aku kan gatalll, hahahahha

DeLancrettLurpak said...

@Nashays
pau pun ko kena check wehhh.. ntah ntah pau kotak mcm dkt China.. heheheh

DeLancrettLurpak said...

@Mamma Olyn ♥
best kan the feeling, you wake up and suddenly ada nasi lemak daun pisang on the dining table.. tinggai nak buat ayo aje.. oh bahagianya!!!

DeLancrettLurpak said...

@gedek!
i dah tua ni takdak kawan sgt uncle.. so the only to make sure I'm still sane, I kena membebel, so kena la I ada blog... so please don't worry, i tetap blogging :-)

Related Posts with Thumbnails