Monday, 10 January 2011

Tak Main la Flash Mob yg Menari-Nari

Sekarang org buat flash mob dengan bukak seluar.
It's the annual No Trousers Tube Ride: London.



Source: Daily Mail

Aku tak sanggup, hideous weyy!!
Aku taktau la korang, hahahaha.
At least pakai la undies yg senonoh sikit, jgn pakai yg koyak sudehhh.
Tapi ntah hapa hapa lah kan.
Sebab "organisers say the bizarre spectacle is to promote more silliness in the world and give people something to laugh at".
Ape dah tak cukup bahan lawak ke?
Aku tgk bersepah je stand up comedy dalam TV omputihs ni.
Ke korang sebenonya nak nengok Raja Lawak :P
Photobucket

6 comments:

somuffins said...

DLL
Pemandangan yg amatlah kurang sopan. Tak sanggup I..

DeLancrettLurpak said...

CikSom: Saya imagine, kalau la masa tu saya dalam tube jugak, confirm saya mengigil lalu berdoa "Ya ALLAH peliharalah mata ku.." heheheheh..

Netnet said...

uh uh..i like....

DeLancrettLurpak said...

Netnet: I dah agak u suke, hehehehe.. I pun suke.. Cuma berdoa supaya takde yg pakai thong, confirm ngeri!!!

afendi ariff said...

asthaqfirullahhalazimmmmm....
ada lagi gambo lain sis?
heh!

DeLancrettLurpak said...

Afendi: Chehhhhhh!!!

Related Posts with Thumbnails