Tuesday, 7 December 2010

Dexter, The New Maria

Ye kawan  - kawan, saya adalah peminat Dexter no 1. 
Sekarang sudah season 5 and next week episode will be the final episode, can't wait!


Saya tgk episode 11 semalam la kan before I went to bed.
Gile kau, perut rasa nak nangis. 
Perut la nak nangis, saya tak.
Makan daging macam gitu and telur pun, bikin saya lapar.
Ko tgk cara dia kunyah, kalah kak Maria JJCM-yg-lama uols.
Itu baru sikit dia close up, tunjuk cara kunyah daging itu.
Acane nak gi beli daging nipis-tak-nipis mcm gitu eh? 
I know it's not salami.
Kalau order "half kilo boneless beef, thin-but-no-so-thin and thick but no so thick", korang rasa aku kena pelempang tak dengan uncle butcher itu?

Squeeze orange pun, huih kecur saliva tau.. 
By the way, apakah jenis orange warna cenggitu?
Cer tgk Dexter morning routine ni ha.. 

Sekarang malam panjang sgt.
So, dinner pun awal, asal tgk cerita makan - makan especially Come Dine with Me, mula la rasa menggelupur nak makan (Sile imagine saya menggelupur!)

Fine.
Exaggerate lebih.
Sudah lapar.
Ok. Sekarang mau bikin breakfast.


Photobucket

14 comments:

aliaaroslan said...

ok, perut nak nangis jugak

Cik Lurpak said...

heheheh.. macam sedap aje kan.. padahal makan daging dgn telur aje.. hahahahha

ayam said...

sgt. doakes!

Cik Lurpak said...

F**k u, Morgan!!!

Kazaztan Team said...

makanan pun den nmpk seksi...huhhhh

Ms.Lilies said...

*sedang gigih membayangkan pn mimah menggelupur*


:p

Cik Lurpak said...

Kazaztan: hah!the right word. Sexy kan? Awwww!!!

Cik Lurpak said...

K.Mimi: Itu baru menggelupur nengok makanan.. belum lagi menggelupur bile tgk sale baju dan handbag.. hahahhaha

Ribbon Clown said...

Mimah, tu namanya Blood Orange.. try la..rasa dia cam masam+pahit..sedap gak wat juice..

Cik Lurpak said...

Pe'jah: Lah ye ke, tapi kalau dah masam pahit, nak wat pe buat juice, hehehehe.. tak kuasa aku nak minum.. heheheh

Ribbon Clown said...

masam manis pahit sket tapi sedap lah haha nget ngot ko ;p

somuffins said...

CL

Mula2 nak terliur gak tapi bila tunjuk nyamuk sedot darah dan darah menitik tu, tewus hilang rasa nak imagine you menggelupur.

Cik Lurpak said...

Pe'jah: Heheh.. aku pantang dengo benda pahit dalam makanan, sure mcm "takpelahh".. hehehhe

Cik Lurpak said...

CikSom: heheheh.. u allergic dgn darah eh?

Related Posts with Thumbnails