Monday, 29 November 2010

Mengkari dan Mengangkung

Oh heaven.
Sodap ya amek!
Lama tak makan kari ikan weh!
Yg pentingnye bukan saya masak, heheheh.
Dah lama tak pegang sudip ni, kita serahkan pada yg pakar aje lah.
Saya amek kontrak basuh pinggan dah kemas dapur aje, hehehe.
Layanla gambau kari ikan-taktau-nama-tapi-tau-makan-saja, kangkung belacan dan seabass goreng, hasil nukilan chef Rohana yg diimport jauh dr Jasin, walaweh, syiok!!!


Sent from my BlackBerry smartphone from Virgin Media

8 comments:

zarin said...

kari dan kangkung memang sodap babe!
errr ada sambal belacan tak? ehehe i ni kalau kari je nak sambal belacan tau...i boleh je mkn sambal belacan without ulam...erghhh kenapa ku teringin pulak?

Ms.Lilies said...

Kari ikan?
Huhu sib baik dh mkn mak aku msk hr tu....
Aku tak lagi dengki muehehehehe

Faizal n Fashitah said...

Kamek makan kari palak ikan tghari tok tek hehehehehe...

Cik Lurpak said...

Zarin: ini takde sambal belacan ni, dah tambah nasik.. Kalau ada sambal belacan, huihhh, lagi la bertambah-tambah, hehehehe

Cik Lurpak said...

K.Mimi: Highway plus kan ada, asal teringin aje, berdesup aje la ke Perak yek...hehehhe

Cik Lurpak said...

Faizal: Sine makan tek? Mun di kedey, sile report dgn kmk kedey nok ni sigek.. heheheh

~ Mamma Olyn ~ said...

aduuhh, sedapnya kari ikan,lama xmakan nih..huhu, pekena gan sambal belacan bru kick..haha

Cik Lurpak said...

Mamma: Terbaik lahhh kari ikan ni!!! Lagi terbaik sebab mak saya masak.. heheheheh

Related Posts with Thumbnails