Monday, 8 November 2010

Am I a Troublemaker?

Saya baca blog kawan saya, si Nuril. She put up something about What Does Your Birth Date Mean, so haruslah saya terkinja-kinja nak buat jugak. Taktau la betol ke tidak, tapi biasalah ada yg terkena juge kan. This is mine.


You Are a Troublemaker

Huih, statement!!! Takut orang dgn saya kannn?


You have the type of personality that people either love or hate.
Rasanya dalam dunia ni takda siapa yg disukai oleh semua orang kan? Kalau ada, sile bgtau saya siapa... Tapi sapa lah hendak membenci saya yg kudus ini, echeh!

You're opinionated, dramatic, intense, and very outspoken.
Tang opinionated, dramatic dan intense tu saya mmg setuju. Kawan saya sanggup tunggu cerita sensasi dari mulut saya, walaupun orang lain buleh je cerita. Katanya saya ni banyak aksi. Aksi apakah? Outspoken tu kureng la. Saya takut kadang-kadang orang lain kecik ati dgn saya pastu taknak kawan saya lagi, saya adalah ass-kisser berani-mati . Tapi adakah saya ini mmg outspoken tanpa disedari, sile bgtau saya ye kawan-kawan.

And some people can't get enough of you - they're totally addicted.
Matila, jgn la addicted kan, takut mak noks! Jgn kau print gambau aku yg ala-ala nigella lawson itu dan letak dalam purse Anya Hindmarch mu sudehhh. Nak gak Anya Hindmarch kan? Ok, abaikan statement "perah-santan" ku ini.

Others, well, they wish you were a little more reserved.

Bukan korang je, saya pun rasa patut reserved sedikit. Too many information boleh menyebabkan orang lain nampak kekurangan kita. Kalau saya tak bgtau korang, korang mesti taktau size seluar terkini saya adalah 12 bagi Joules, 14 bagi levi's dan gap. Baju adalah 12 utk H&M, Next dan  10 utk Monsoon. Ok, skarang belikan saya blouse Zara yg reganya 39.90gbp (yg dalam mimpi pun saya takkan beli) untuk birthday saya.  Heheheheh. 


Your strength: Your flair
Apakah natural talent saya? Ntahhhh....Makan agaknye.

Your weakness: If you think it, you say it

Iye, saya tahu dong!

Your power color: Scarlet red

Saya tak suka warna merah, tapi lingerie warna merah sungguh cantek kan?

Your power symbol: Inverted triangle
Agak-agak la kan, kalau tunjuk symbol ni pada cashier Zara tu, dia bagi tak saya bawak blouse tu keluar tanpa bayar apa-apa? Kalau ye, saya nak gi cuba dkt beberapa kedai dkt Bicester Village esok!


Your power month: March 

Kenapa bulan March? Kenapa?






Photobucket


4 comments:

bujal X said...

"im addicted to you"~

*aiyuk~~~

somuffins said...

CL
"nak cuba jugak buat quiz tu "

P/S: pasal ctrl c & p tu, ia tak menjadi esp bila berada didada blog.. sigh..

Cik Lurpak said...

bujal: I'm so scared!!!

Cik Lurpak said...

CikSom: kena virus le tu kannnn.. heheh dah buat dah yours?

Related Posts with Thumbnails