Thursday, 28 October 2010

Stroller

Kegunaan stroller yg utama adalah mengangkut bayi ke sana ke mari. Ada jugak guna stroller untuk letak barang2 shopping kan. Tapi akak ni paling power la, dia angkat TV gedabak ni! Power la akak! Kau ado?


Sent from my BlackBerry smartphone from Virgin Media

11 comments:

Faizal n Fashitah said...

Stroller pelbagai guna ekekeke..

nottingham said...

mesti brand mcclaren! hehehheh

Rozie said...

"Sent from my BlackBerry smartphone from Virgin Media"

is the main highlight for this entry :p

~ Mamma Olyn ~ said...

ok gak tu, da bdk xmo naik,mama nye amik kesempatan la bole shopping byk, shopping bag naik stroller..kiki

Cik Lurpak said...

Faizal: nang pelik2 ajak sidak tok aih!

Cik Lurpak said...

Aunty Notts: Diorg ingat diorgg bawak kereta MPV agaknye.. heheheh

Cik Lurpak said...

Rozie: Chaitt!!

Cik Lurpak said...

Mamma Olyn: Budak2 ni tah hapa hapa kan, dah ada stroller tak mo duduk, kalau i, lagi suka org tolak...syiok aje! heheheh..dasar pemalas kan?

Lady of Leisure said...

muahaha.. nasib baik la bukak dia sendiri yang naik kikiki..
u snap ni akak tu nampak tak?
:D

Cik Lurpak said...

LL: Akak tu tak perasan.. i takut je tv tu terbalik.. kang timpa kaki org lain ke, tak ke naya tu..

~ Mamma Olyn ~ said...

mm..i pon xfaham, apsal nak sibok2 turun jalan kaki, nak pgg itu ini,benda yg org xbagi, duduk je la diam2,ikotkan ati i nak duk dlm stroller, makan2,minum2, org tolak i..hahhaa

Related Posts with Thumbnails