Thursday, 16 September 2010

Selamat Hari Raya

Fine! Saya belum wish selamat hari raya. Sebab takda gambaq cantek laaa...Ini pun boleh laa.. maklumla, baju i tak lip lap, i malu u...

Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua.
Maaf kalau terlanjur kata , terkasar kata atau terbuat lawak bodo..
Terima kasih baca blog org yg obses gila dgn food, hehehe.


Dari CL, Mrkamahkamah and T-Bag.

Ok saja nak tunjuk baju raya no-2. This was at Kak Uji + Abg Zamri's open house on 2nd Raya. Credit to Farah and her husband, I took this picture from Farah's FB.  Saya kureng suka bergambar, kalau ada kawan yg amek, ada la gambar. Kalau tak, semua saya simpan dalam memory otak saya saja.. heheheh.

Ehem ehem, saya nampak kurus tak, kurus 2 kg aje, larikkkkk...
Photobucket

8 comments:

DrSinga said...

akibat turun 2 kg...maka....lesung pipit pun dah nampak tu!!!
.
salam raya!!!!!
:)

Cik Lurpak said...

Ibusinga: hehehe.. selamat raya.. bila la nak jadik 60kg balik ni wehh...

e.l.i.z.@ said...

selamat hari raya mimah!

tadi aku wondering gak nape CL? rupanya cik lurpak ekkk..laki mu tu bakpo T-bag? mcm namo watak jahat dlm prison break jah..ko dio minat t-bag :P

Cik Lurpak said...

Eliza: Selamat Hari Raya!!!

Yupp, correct, T-Bag tu from Prison Break from cerita.. Laki aku bukan minat si T-Bag prison break tu, dia just suka script si T-Bag dalam cerita tu.. and laki aku punye bahasa pun buleh tahan jugak power... hehehehe

e.l.i.z.@ said...

yekeeeeeeeeeee heheheh
kalu gitu uols panggil aku michael scofield lah buleh :P

FaRaHdEe said...

ahahahaha... saya nmpk kurus x? turun 1 kg je, lariiiikkk juggaaakkk... (malu la, glamer plak kat blog cir lurpark nih ;p)

Cik Lurpak said...

eliza: hoih, michael scofield dah gemoks laaa.. hahahahha

Cik Lurpak said...

Farah: Awak nampak kurus sahaja, don't worry ok! Lepas pregnant kang baru ambik gambar balik tau..hehehhe..

Related Posts with Thumbnails