Wednesday, 2 June 2010

S.M.S: My version

Ibusinga said, sometimes blog influence people.
This is my version of S.M.S, inspired by KOG's S.M.S
Paceri Nenas and Acar Masak.

Why both  are called S.M.S (Siri Makan Sedih)?
Because they were the leftovers.
Bukan sebarangan leftovers, sebab mereka adalah leftovers 3 hari yg lepas.
Tapi maintain sedaaaappppp!!!

Tengok, makan pun pakai sudu gerpu plastik, sedih wehh...

7 comments:

DrSinga said...

S.M.S KOG contagious!!!!
tak sabar tunggu dia balik dan menghapuskan virus S.M.S dia tu...

Lady of Leisure said...

acar lagi lama simpan lagi sedappp!! goreng ikan kering/masin skit perghhhh

Budak Lurpak said...

Ibusinga: KOG pi mana?? lamanya SMS dia..

LL: heheh.. mmg pun..sedaaappp kan kan?

afendi ariff said...

weh...tak sakit perut ke...heh!

Budak Lurpak said...

afendi, alhamdulillah, aku dilahirkan dalam keturunan perut kebal.. heheh

kucingorengemok said...

saya sudah kembali, entri m.m.s tu untuk kamu (tapi gua lupa nak tulis situ, hehe)...

dan sayangnya gambar s.m.s paceri nenas ni tak nak keluar pulak kat sini! pc pun kena ulcer gaknya, cisss

Budak Lurpak said...

KOG ni tak agak2 MMS nye.. gile sedapppp!! paceri itu sangat walllaa!!!hehehe

Related Posts with Thumbnails