Thursday, 17 June 2010

Fat Bottomed Girls

I'm listening to Queen's collection of songs while doing my work because I'm damn sleepy.
My spotify player played this song.
"Fat bottomed girls you make the rockin' world go round"

If someone walk pasts me and call me "fat bottomed girl", should I be mad or happy?
Now, I'm confused.
Jgn taktau, aku dah kena 2 KALI org ckp mcm tu dkt Malaysia, once at Midvalley and once in Taman Universiti, Skudai.
Something like "Besarnye montot dia".
I mean, at my face!
I didn't give any response.
Should I consider it as sexual harassment?

Oh, for all fat bottomed girls, please don't ride the bicycle as in the picture.
Accident semua org weh!!!

8 comments:

afendi ariff said...

erk...risau nak komen weh!
heh!

Budak Lurpak said...

bro, ko risau nak komen.. aku lak risau nak baca komen..hehehe

Lady Arween said...

Ehh...bukan ke tu aset..Guy akan notice 2 je..big boobs n bontot besar..tapi kan saya akan usha gak..kalu gal ada big boobs..Bukan apa..dalam hati..wauuuu...sungguh menarik :p...hahhahahah

Budak Lurpak said...

LA, saya ingat saya sorang je nengok org pompuan, heheheh.. tapi kita straight kan, takda bengkok2..heheh

RazFiRa said...

hehehe..klaka..eh tu kire sexual harassment la..bleh report.

Budak Lurpak said...

hehehe..kalau saya ingat muke org tu mmg saya report.. yg kes dkt Taman Universiti tu, dia bawak moto, buleh berenti tepi saya, cakap macam tu,pastu blah.. saya terkedu ketika itu!

geraugebang said...

kalau kak gerau hangin 40 hari 40 malam...apa diaorang kisah, besor kecik ke? kita pi berak kat toilet umah dia ke? he he he...ader kena mengena ke? tak der heh?

Budak Lurpak said...

btol gak k.gerau, kalu kite tumpang umah die, baru la die leh hebohkan kebesaran montot kite.. yelah, takut lak pecah bowl jamban tu kan..ahahahahah

Related Posts with Thumbnails