Sunday, 21 March 2010

The Must Eat

Again, these are the must eat food in Kuching.

Sotong Kangkung.
 Our favourite comes from Kin Teck Sotong Kangkung, Open Air.

ABC
 Swee Kang ABC is always our number one choice. They already closed their stall at Open Air. You can find them at Jalan Haji Taha. This one is Lock Ann's, also good. Lock Ann has 3 branches, one in Open Air, Rubber Road and Matang.

Mee Kolok.
You can find it any where in Kuching. Yummy!

8 comments:

Lady Arween said...

Mee Kolok tu nampak sedap...byk daging ...rasa macam mana ek?

melovesfood said...

rasa mcm mee soup.. tapi kite rasa sedap lagi..sebab mee die kot..awak mmg dah wajib dtg KCH la LA.. hehehe..banyak nak kena cuba makan kat KCH ni..

FadzilahMamat said...

Ko ni memang pandai membangkitkan selera ibu mengandung.

Tetiba je aku rasa terliur nak makan sotong kangkung dan cendol.

Masalahnya kat mana la nak cari malam2 buta ni. Uwa!!!!

melovesfood said...

hahaha..sorry la joy.. ape lagi book la airasia..

DrSinga said...

kita suuuka mee kolok...
hari tu..makan kat waterfront..sambil dgr lagu..
lomentikkk..
(hari tu..meaning 2 years back..ekekeke)

melovesfood said...

first time kite dengo mee kolok jadik santapan romantik..ahaksss..bile lagi nak dtg KCH?

afendi ariff said...

sotong kangkung nmpk sedap....

melovesfood said...

afendi, mmg sedaaaap!! tu yg selalu terbyg masa dkt negeri Hengland tu

Related Posts with Thumbnails