Friday, 6 November 2009

Time Like This...



I just want more coffee to stay sane..
But I don't want the home made one.
Coffee from any coffee shop would be fine.
(sebab kopi kat kedai mmg sedap!diorg letak ape ye?)
 Definitely no mocha frapp, since it's 8 degrees here. 

.
.
.
Entry tergendala.
Mrkamahkamah just poured his orange juice on my notebook.
Great!
.
.
kalau ada apa2 jadik kat notebook ni, siap tabung Mrkamahkamah!
.
.
.
I feel old because I still called my notebook as notebook.
Everybody else called it.. lappy?
.
.
.
I just need coffee! 
Coffee from coffee shop!

4 comments:

kucingorengemok said...

kita selalu minum kopi kampung, kopi o peng... sesekali memang teringggiiinn sangat nak kopi orang putih, hehe (tapi mak ngah kita cakap rasa macam kopi basi)

melovesfood said...

KOG: kite tak pandai buat kopi.. kang ade mata org buntang, sebab kaw sgt.. kang ade plak rasa sipi2 je rasa kopi.. saya g kedai kopi, tak pandai order air lain, mocha sejok atau panas, latte ke cappucino ke espresso ke, i tak layan.. hehe..agaknye air2 itu yg digelar kopi basi kah?

ibusinga said...

bila dateline ni weh...
siiiibuk nampak???!!!
apalak tak pandai buat...
koyak plastik...rondam je...
3 in one...

melovesfood said...

dateline banyak phase la.. minggu depan satu.. sebuk makan ada la.. hahaha.. tak sedap gak kalu yg wat sendiri.. agaknye kena beli coffee machine yg canggih manggih kot...

Related Posts with Thumbnails